掃呢頁CODE去手機

2020年1月2日 星期四

武漢登台改唔到期 黃榕自我防禦戴口罩勤洗手 __,黃榕,

黃榕話好多朋友都擔心她到武漢登台。
武漢登台改唔到期黃榕自我防禦戴口罩勤洗手黃榕話好多朋友都擔心她到武漢登台。黃榕、林芊妤(Coffee)、JoeyTang、樂隊MR等出席面包台舉行的頒 ...




武漢登台改唔到期 黃榕自我防禦戴口罩勤洗手

黃榕話好多朋友都擔心她到武漢登台。

黃榕、林芊妤(Coffee)、Joey Tang、樂隊MR等出席面包台舉行的頒獎禮,黃榕最近接拍的電影要全裸背,故她已停止操肌,大吃大喝,以免拍攝時全身肌肉影響效果。她笑言因工作繁重,沒空處理單身問題。她透露本月到武漢登台。談到可希留意當地爆發肺炎?她說:「有啊!好多朋友都有關心我。改唔到期,自己做好防禦措施,戴多個口罩,多啲洗手。」

Coffee得到「最受歡迎KOL」獎,她不認為自己是KOL,只是以瑜伽老師身份分享心得。至於跟兒子另一頻道開始大受歡迎,出街市民要求合照的反而是兒子不是她。她笑說:「佢都開始大個,唔可以畀佢太囂張,兩歲左右佢會開始減少拍片。」



林芊妤

林芊妤



鍾意就快D Share啦!