掃呢頁CODE去手機

2020年1月2日 星期四

女星解放迎2020 麥明詩放「峰」求偶 __,麥明詩,

麥明詩許下新年願望,最緊要搵到愛情。
女星解放迎2020麥明詩放「峰」求偶女星陳自瑤、麥明詩與連詩雅齊齊以性感姿態迎接2020年,令網友大呼2019年的除夕是「吸睛除夕」!陳自瑤網晒誘人泳 ...




女星解放迎2020 麥明詩放「峰」求偶

女星陳自瑤、麥明詩與連詩雅齊齊以性感姿態迎接2020年,令網友大呼2019年的除夕是「吸睛除夕」!陳自瑤網晒誘人泳照並留言:「十年前你是誰,一年前你是誰都不重要,重要是今天你是誰,以及明天你將成為誰。」網友搞笑指反而想成為「她的誰」,例如老公及男友等。

至於承認將轉做「綠葉」兼在法律界發展的麥明詩,網晒身穿Bra Top配外套,輕騷事業線「求偶」:「2020做嘢唔停,繼續有型,搵到愛情。」而歌手連詩雅則上載水着照,表示除夕跟母親在家中撐枱腳倒數。



陳自瑤Cut咗一半「事業線」,但依然吸睛!
  • 陳自瑤Cut咗一半「事業線」,但依然吸睛!
連詩雅上載水着照,齋睇長腿已噴血。

  • 連詩雅上載水着照,齋睇長腿已噴血。



鍾意就快D Share啦!