掃呢頁CODE去手機

2020年1月17日 星期五

唐貝詩:工作接踵而來 唐貝詩搶先同葉童食團年飯 __,唐貝詩,葉童,

唐貝詩、葉童和舞台劇拍檔搶先食團年飯。臨近農曆新年,除了同家人食團年飯,亦會與朋友、合作夥伴聚舊的好時機,唐貝詩(Lydia)早前就與舞台劇《死人的手 ...




唐貝詩、葉童和舞台劇拍檔搶先食團年飯。


臨近農曆新年,除了同家人食團年飯,亦會與朋友、合作夥伴聚舊的好時機,唐貝詩(Lydia)早前就與舞台劇《死人的手機》台前幕後食團年飯,葉童亦百忙抽空出席,Lydia 在社交網開心share,並說:「舞台劇之後,大家感情好好,一直有聯絡,再見到大家好開心,希望可以原班人馬再演舞台劇,呢個係我嘅新年願望,(農曆新年會出外旅行?)會喺香港,會同朋友拜年,前幾年都係同屋企人旅行,依家反而好想享受吓新年氣氛,嚟緊四月做另一部舞台劇,之前喺泰國拍嘅電影應該2月上映,好期待,好想睇部戲。」


提到四月的舞台劇《戀上十二星座》,Lydia說一直有睇開原著作者的小說:「導演搵我演時好開心,呢個查案懸疑故事,我個角色係一個天蝎座占星師,幾得意!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!