掃呢頁CODE去手機

2020年1月17日 星期五

《黃金有罪》:老婆督師減肥 張兆輝拍好戲果欄戰跳蚤 __,張兆輝,黃金有罪,

張兆輝在無綫新劇《黃金有罪》中重組香港七、八十年代情懷。演員張兆輝與蕭正楠主演的無綫新劇《黃金有罪》以七、八十年代作為背景,早前拍攝時兩人以一身懷舊L ...




張兆輝在無綫新劇《黃金有罪》中重組香港七、八十年代情懷。


演員張兆輝與蕭正楠主演的無綫新劇《黃金有罪》以七、八十年代作為背景,早前拍攝時兩人以一身懷舊Look到油麻地果欄取景,為拍好搜證場面深入果欄內部取景,被跳蚤咬到成腳一粒粒……


面對惡劣環境張兆輝竟自言「經驗豐富」:「以前拍戲去過啲比呢度更污糟嘅地方都有,啲灰塵幾呎厚,行過會留低成個腳印喺度。近年政府注重衛生,果欄都乾淨咗好多,早年同三哥(苗僑偉)、黃日華喺呢度拍過《兄弟》,嗰陣嘅暗巷黑好多。(環境更加惡劣?)梗係有啦,好多年前同張國強拍過一部電視電影《滅罪先鋒》,當時喺和合石拍攝一場打戲,成個人浸晒喺坑渠水入面,都係拍完沖身,所以再污糟嘅情況都遇過,身為演員已經習慣晒。」


由於積極減肥,張兆輝清減不少,原來背後有幕後軍師指點:「開劇冇乜時間做運動,要靠自己控制飲食,不過太太經常會提住我要戒口、幾時要去做facial同運動,聽得多就會記得㗎喇。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!