掃呢頁CODE去手機

2020年1月17日 星期五

汪明荃:汪明荃蒸蘿蔔糕都襯靚Look 個個搶Like __,汪明荃,

唔知今年有邊個有口福呢?農曆新年將至,向來注重傳統的汪明荃,已開始炮製賀年食品,親自率領家中三位家傭,一起下廚製作蘿蔔糕。形象百變的汪阿姐,就連下廚都 ...




唔知今年有邊個有口福呢?


農曆新年將至,向來注重傳統的汪明荃,已開始炮製賀年食品,親自率領家中三位家傭,一起下廚製作蘿蔔糕。形象百變的汪阿姐,就連下廚都有獨特造型,綠色polo tee配綠色珠片headband,想不到連入廚look都要咁bling bling!


她晒出製作過程照及留言:「一年一度蒸蘿蔔糕工程開始了。」有姿勢有實際,汪阿姐並非得個look,仲落手落腳又切又煮,不少藝人好友包括唐詩詠、區永權、鄧卓殷等全部留言讚好,而曾試過汪阿姐手勢的龔嘉欣更留言:「阿姐屋企嘅蘿蔔糕真係好好食,啖啖蘿蔔肉!」而網民則主要大讚汪阿姐的造型特別,更有網民留言:「你好似手上個蘿蔔!」、「阿姐,好大個廚房啊!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!