掃呢頁CODE去手機

2020年1月8日 星期三

認有心水筍盤介紹 洪永城讚湯洛雯係好老婆 __,洪永城,湯洛雯,

洪永城(左)讚湯洛雯係好老婆,又強調會對現承諾介紹啲兄弟畀對方。
認有心水筍盤介紹 洪永城讚湯洛雯係好老婆洪永城(左)讚湯洛雯係好老婆,又強調會對現承諾介紹啲兄弟畀對方。洪永城(Tony)、湯洛雯(靚湯)和劉思希等今 ...




認有心水筍盤介紹 洪永城讚湯洛雯係好老婆

洪永城(左)讚湯洛雯係好老婆,又強調會對現承諾介紹啲兄弟畀對方。

洪永城(Tony)、湯洛雯(靚湯)和劉思希等今日出席劇集《丫鬟大聯盟》宣傳活動,提到主演劇集正雙線同時播出,問到可怕觀眾看厭?Tony表示幸好不是同年代,那麼怕觀眾定女友梁諾妍看厭?他笑謂:「最近的確係少見咗,因為忙於宣傳,但係最緊要係觀眾唔好睇厭。(梁諾妍日前大爆已接受同居要求!)佢噚日有做訪問咩?其實一向都有呢個計劃。」隨即扯開話題,Tony大讚靚湯不只是好丫鬟,更加是一個好老婆,因拍攝時對所有人都照顧有加,靚湯笑道:「佢有問我有冇拍拖,咁我梗係答冇又話介紹啲兄弟我識,都係冇下文。」對於Tony強調會對現承諾亦有心水推介,她笑說:「其實佢唔係第一個話介紹男仔我識,其實我都唔急。」

湯洛雯(右)笑指洪永城並非第一個話介紹男仔她識,但其實自己都唔急。
湯洛雯(右)笑指洪永城並非第一個話介紹男仔她識,但其實自己都唔急。
劉思希於劇中勾引謝東閔,不過她自稱現實中並不主動。

劉思希於劇中勾引謝東閔,不過她自稱現實中並不主動。

至於《丫》劇播出後可有聯絡黃心穎?Tony表示心穎回港後有不少相關,認為需要給予時間她休息,他說:「心穎有喺群組祝大家新年快樂。」另外,日前播出劉思希勾引謝東閔一幕,其表現引起不少話題,問到本人是否同樣「咸濕」?她笑說:「『咸濕』都係人類性情嘅一部分,我都好鼓勵女仔要主動一啲。而我年紀亦唔細,不過就唔會好似劇集入面咁主動。」

一眾演員齊齊出席劇集《丫鬟大聯盟》宣傳活動。

一眾演員齊齊出席劇集《丫鬟大聯盟》宣傳活動。



鍾意就快D Share啦!