掃呢頁CODE去手機

2020年1月8日 星期三

陳雅倫:最少逆齡20年!53歲陳雅倫晒阿媽合照似姊妹 __,陳雅倫,

究竟用咩護膚品呢?現年53歲性感女神陳雅倫保養得宜,多年來靚樣同身形都Keep得相當好,點睇都唔似年屆53,逆齡法術令人羨慕,但原來一山還有一山高,就 ...




究竟用咩護膚品呢?


現年53歲性感女神陳雅倫保養得宜,多年來靚樣同身形都Keep得相當好,點睇都唔似年屆53,逆齡法術令人羨慕,但原來一山還有一山高,就係佢阿媽,按陳雅倫嘅年齡推算,陳媽媽至少70歲以上,但係個樣點睇都唔似,滿頭黑髮之餘皮膚仲係白滑冇乜皺紋,驟眼睇最少逆齡20年,同阿女合照似姊妹多過母女,陳媽媽真係要分享下平時點樣保養先得喇!
陳雅倫留言話:「很喜歡這張跟媽媽的合照!從小都是由外婆、外公、媽媽、呀姨和舅父們帶大我!記憶中的童年無憂無慮我是很快樂的,我跟家人的感情很深,小時候都黏著外婆睡,雖然沒有爸爸,但我有一個非常熱鬧的家!長大後,只要看到家人開心笑,我便快樂!感恩家人從小對我的愛和教導,讓我長大後懂得感恩地去做個孝順女!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!