掃呢頁CODE去手機

2020年1月8日 星期三

莊思敏:見過家長好事近 莊思敏拍劇考驗男友定力 __,莊思敏,

莊思敏將入組拍劇,屆時會好忙,這是考驗男友定力的時刻。最近藝人莊思敏(Jacquelin)與台灣男友Brian蜜運中,她出席晚宴時表示已見家長,新年期 ...




莊思敏將入組拍劇,屆時會好忙,這是考驗男友定力的時刻。


最近藝人莊思敏(Jacquelin)與台灣男友Brian蜜運中,她出席晚宴時表示已見家長,新年期間亦可能會放假向雙方家長拜年,但要視乎假期日數才決定能否去齊馬來西亞及台灣兩地。問媽咪對男友Brian的評價,她表示OK:「其實媽咪都冇咩要求,最緊要我開心鍾意。(有冇催婚?)冇呢啲,我細佬結咗婚,媽咪覺得佢未結之前就想佢快啲,但到嗰陣又唔捨得。(生小朋友?)我細佬生咗兩個女,所以滿足咗佢抱孫嘅想法,我就隨緣,好大壓力嘅,又好似重新讀過一次書咁。」


講到維持異地戀,她承認是頗麻煩,一個月大約見兩、三次,由於最近開始入劇,屆時會變得忙碌,相信是一次考驗:「佢開始發覺我夜晚掛住開工,同唔到佢傾電話 。(叫佢養你,等你唔好做?)佢又養唔到我喎!(怕唔怕你陪唔到佢,佢會去曳?)唔擔心,呢啲係基本信任,要曳嘅話,係咪成日陪往都可以。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!