掃呢頁CODE去手機

2020年1月10日 星期五

林子善:日本旅行成功造人 林子善囡囡終於退黃疸 __,林子善,

依家真係大人細路都安心晒喇~藝人林子善上月尾榮升爸爸,太太順利誕下女兒,近日佢更為B女開設社交網用戶,上載不少囡囡嘅生活點滴及湊B趣事,其中佢正式宣布 ...




依家真係大人細路都安心晒喇~


藝人林子善上月尾榮升爸爸,太太順利誕下女兒,近日佢更為B女開設社交網用戶,上載不少囡囡嘅生活點滴及湊B趣事,其中佢正式宣布囡囡中文名叫林以晴,又自爆原來囡囡係前年佢生日當日,同老婆喺日本旅行時「製造」。


呢日佢就喺個人社交網更新囡囡近況,指原來囡囡出世後因黃疸指數過高需密切觀察,而日前情況終於穩定,林子善代囡囡留言報喜:「今日媽媽帶我去健康院檢查,醫生話我叻豬黃疸指數下降,唔使見咁密下個月先再見佢,辛苦晒媽媽每日嘅悉心照顧。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!