掃呢頁CODE去手機

2020年1月21日 星期二

【港產賀歲片】劉心悠被黃子華改造脫胎換骨 周家怡宣佈加盟英皇 __,劉心悠,周家怡,英皇,黃子華,

農曆新年將至,新年最佳節目就是入場睇戲支持香港電影。今年賀歲檔有多部電影選擇,當中由黃子華自編自導自演的電影《乜代宗師》,成為觀眾熱捧的賀歲片之一。戲 ...






農曆新年將至,新年最佳節目就是入場睇戲支持香港電影。今年賀歲檔有多部電影選擇,當中由黃子華自編自導自演的電影《乜代宗師》,成為觀眾熱捧的賀歲片之一。戲中兩位女角劉心悠和周家怡,早前在尖沙嘴接受《蘋果》訪問,今次二人在戲中,以嶄新形象示人,多得黃子華所賜。好像外表柔弱的劉心悠,卻在戲中演好打得的女拳手,相反外表較男仔頭的周家怡,卻演柔情似水的淑女,跟二人本身性格反差甚大,亦令二人有不一樣的經歷。

尤其劉心悠要經歷半年時間的拳擊訓練,她說︰「我接觸呢套戲之前,我對拳擊嘅認識係零,導演要畀時間我去成長去訓練,主要係技巧方面,周身瘀都係小事,最難係訓練時要發出野獸嘅聲音,要大聲嗌令喉嚨會好痛,返到屋企要食喉糖,好彩無失聲。」最令她感辛苦,竟然是除bra一刻,她笑謂︰「好好笑,最辛苦返到屋企除sport bra時,訓練完隻手好攰,除到一半就『戟』住個頭,呢刻除定唔除好呢?不如唔沖涼,但咁都唔係辦法,坐喺床休息一陣先再除。」至於周家怡雖然不用打,但今次角色有別於以往,她說︰「我未做過呢啲角色,真係好唔同,大家睇咗畀啲評價。」

為何導演黃子華將二人角色對調?她們異口同聲說︰「其實我哋都好想知,不過都幾好玩。」劉心悠更說︰「對於一個演員係一件好過癮嘅事,唔係做你自己。」而戲中講述她們是情敵,周家怡便說︰「我對佢(心悠)好好,做情敵首要,就係先要對情敵好。」

問二人現實中能否接受老公或男友被分一半?劉心悠說︰「如果男仔鍾意對方多啲而唔係我,我會退出不會去爭。」周家怡則做出交叉手勢說︰「一多過一個就唔係真係愛,而家唔係清朝。」

其實心悠和家怡都未婚,問二人今次跟子華合作,有否發現對方的優點?將來擇偶會否以子華為標準?心悠笑謂︰「以我呢半年來嘅觀察,佢係一個好冷靜嘅人,畀到女仔安全感,係佢最大優點。」而家怡則謂︰「佢係一個好識照顧人嘅人,女仔係好鍾意男仔take care人,佢觀察好細微,係個好好嘅男人同男神,又聰明又叻。」二人還對今次合作表示不夠喉,望再有機會合作。

農曆年快到,二人過往有何習俗,或會否去求姻緣?劉心悠透露每年劉媽媽會為她求姻緣,並將求得來的東西貼在她衣服後方。不過在旁的周家怡笑謂︰「你同你媽媽講,咁多年喇,即係唔work」二人即哈哈大笑一番。至於家怡笑言連親友已開始避談,她謂︰「當你單身一段時間,覺得單身都幾好,連自己都呃埋自己,哈哈,咁就唔會去拜,隨遇而安。」

早前導演黃子華透露,今次他是賣樓來拍戲,心悠原來事前並不知,她說︰「每日掛住訓練完返屋企,我聽到覺得so sweet,我好珍惜同佢、同劇組相處嘅日子,大家好難得一齊去做一件事,我係好感動。」而家怡事前略知一二,她說︰「呢個導演真係好好,佢就算隻手骨裂,腫晒都唔去睇醫生,因為所有嘢一停會好麻煩,所以佢隻手腫晒都照拍。有場戲我仲拍落佢隻手度,睇到佢係為咗部戲奉獻好多,多謝子華畀呢個機會我。」

至於新一年的願望,劉心悠坦言過去一年感到好豐富,她說︰「完成咗我人生check list中幾個,如北極跑馬拉松、去非洲、又練成拳手,2019年都心想事成。」而家怡則宣佈有新動向,她說︰「我公佈吓先,簽咗英皇,希望嚟緊拍多啲戲,望有多啲發展,世界而家好似癲咗,又有火災,望回復平靜,唔好再有火災天災,我更希望啲人要覺醒就覺醒。」

攝影︰沈健程


劉心悠今次為拍《乜》片,甘被黃子華改造。


周家怡在戲中角色,從影以來未演過。


二人在戲中是情敵,戲外是相識已久好友。


二人跟大家拜早年。


心悠指過去一年完成她人生check list中的幾個部份,已感到開心。


周家怡宣佈新一年加入英皇公司。


黃子華今次自編自導自演新戲《乜代宗師》,並自資開拍。(劇照)


劉心悠被黃子華訓練成女拳手。(劇照)


周家怡在戲中的淑女造型。(劇照)



鍾意就快D Share啦!