掃呢頁CODE去手機

2020年1月21日 星期二

翁虹:翁虹三人行慶祝結婚紀念日:幸福就是簡單 __,翁虹,

齊齊整整更緊要!藝人翁虹與圈外老公Will於2007年拉埋天窗,婚後育有一女Crystal,一家三口相當幸福。呢日係二人結婚13周年紀念日,佢哋就聯同 ...




齊齊整整更緊要!


藝人翁虹與圈外老公Will於2007年拉埋天窗,婚後育有一女Crystal,一家三口相當幸福。呢日係二人結婚13周年紀念日,佢哋就聯同囡囡「三人行」,齊齊掃街慶祝,享受天倫之樂。翁虹喺社交網上載多張合照,並留言指只要有家人相伴,簡簡單單咁過都一樣咁開心:「結婚紀念日不是兩個人是三個人,在過沒有豪華餐廳沒有美酒佳餚,只有街邊大牌檔小吃,但無損該有的幸福感!其實幸福就是這麼簡簡單單,只要你用心體會去經營!劉先生,請多指教!劉小姐,請多關照!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!