掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

奧斯卡2020:奧斯卡 畢彼特大熱奪男配角向子女致敬 #奧斯卡 #畢彼特

畢佬大熱奪最佳男配角。荷里活男神畢彼特(BradPitt)憑《從前,有個荷里活》(OnceUponaTime...inHollywood)成今屆奧斯卡 ...




畢佬大熱奪最佳男配角。


荷里活男神畢彼特(Brad Pitt)憑《從前,有個荷里活》(Once Upon a Time...in Hollywood)成今屆奧斯卡最佳男配角奪標大熱,結果不負眾望獲獎!


今次是畢佬從影以來第二度獲奧斯卡,不過上次2014年他是以監製身份獲奧斯卡。他在上屆女配角得主Regina King手上接過獎之後說:「他們話畀我聽我喺度只有45秒時間,比起呢個星期國會畀John Bolton多45秒。」而他大讚《從》導演昆頓塔倫天奴(Quentin Tarantino)及拍檔里奧勒度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)。並向特技人致敬。最後畢佬話:「我要感謝我的仔女,我愛慕你們!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!