掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

【為慳口罩唔出街】梁凱寧素顏配《蠟筆小新》睡衣:男仔都鍾意女仔唔化妝? #梁凱寧

【為慳口罩唔出街】梁凱寧素顏配《蠟筆小新》睡衣:男仔都鍾意女仔唔化妝?13分鐘前大台前主播梁凱寧Maggie,離開大台後「做返自己」,之前不但多次為社 ...




  • 【為慳口罩唔出街】梁凱寧素顏配《蠟筆小新》睡衣:男仔都鍾意女仔唔化妝?
  • 13分鐘前




大台前主播梁凱寧Maggie,離開大台後「做返自己」,之前不但多次為社會議題發聲,早前更上載抗爭場景模型。

擺脫包袱的Maggie,日前更以素顏示人,在IG上載家居自拍相,與主播時的濃妝形象截然不同,清純感即時返晒嚟。自言為慳口罩唔出街的Maggie,更童心未泯穿上《蠟筆小新》睡衣及拖鞋,睇日本作家村上春樹的《村上朝日堂嗨嗬!》,Maggie更問網民:「男仔都鍾意女仔唔化妝?」,唔通Maggie男友鍾意素顏多過化妝?

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!