掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

【BizStarter】前私銀Banker轉戰越南 由賣雞蛋仔變賣樓 越南擁廿物業

「2013年拎咗全港銀行TopSales大獎,派咗去越南河內,去到後發現商機好大,直程覺得唔去就錯失機會,結果一返香港就辭職啦!」性格急進的趙國傑(L ...




「2013年拎咗全港銀行TopSales大獎,派咗去越南河內,去到後發現商機好大,直程覺得唔去就錯失機會,結果一返香港就辭職」性格急進的趙國傑(L ...






「2013年拎咗全港銀行Top Sales大獎,派咗去越南河內,去到後發現商機好大,直程覺得唔去就錯失機會,結果一返香港就辭職」性格急進的趙國傑(Luffy,每次一有idea便會博到盡,2013年他放棄年薪百萬的銀行工作,到深水埗買煮食用具,連配方也都練成,便到越南河內開雞蛋仔店,每月賺得1.5萬元,跟以往的高薪厚職比,差天共地,但他認為創業比打工更開心,輾轉之下轉行做越南地產中介,他笑言:「香港年輕人仲有冇希望?無論以前銀行界又好,大家都講同一番說話,但我覺得堅持做自己想做的事,先唔理有冇錢賺先,總會發揮到一條路。」

今年37歲的Luffy想法奇特,說話速度比一般人快,他形容自己性格及行為「癲癲哋」,一有想法便會去做,甚不符常規地去做:「好癲呀,好似做雞蛋仔,我都未有調好,就已經諗點喺越南搵靚舖位去租。」Luffy自小不是讀書料子,跟現在的進取心態相差很遠,他坦言中五重讀過3次,才考上預科班,但這個經歷令他知道時間有限。自從做事決心大增,甚至變得很急進。

任職銀行銷售保險時,曾連續3年成為Top Sales,取得全港大獎後,2013年獲公司委派往越南:「以前係去杜拜呢啲,到我就去越南,大家初期都唔認識呢個地方,怕治安唔好,點知我一去到,就覺得機會處處,一返香港就辭職諗住創業。」當時他在想,當地沒有便利店及房地產中介,是做「開荒牛」的最佳時機,結果他跟當時的越南籍女朋友Angela商議後,決定開雞蛋仔店,「我問佢越南有冇,之後再帶佢去試食,佢話好正,就決定去越南開啦,我未學識,已經諗租舖,好快租咗市中心一間舖,仲租埋屋,幾千蚊一個月就3房單位。」

他的雞蛋仔改名做「羅密歐」 ,格仔餅則改為「朱麗葉」做生招牌,結果不足半年就收回成本,但每月只賺1.5萬港元:「同以前份人工差好遠,但每日都做得好開心,因為做自己想做嘅嘢。」不過其後發生意外,他手掌受玻璃割傷,經歷兩次手術後才康復,結果要將越南店舖結業:「當時洗好多血,成架的士都係,入到醫院我以為就咁完啦,呢件事令我改變咗好多,以前拎咩Top Sales,賺幾多錢,全部都唔重要。」

回港後任職私人銀行數年,2016年再回越南創業,不過這次是開地產中介VHome:「越南終於開放畀外國人買樓,於是我就行動啦,我又係好急,乜都未準備好,已定好開講座嘅日期,逼自己快啲完成。」多年銀行經驗,令他找到出路:「當時香港借200萬,只係2厘息,但我放喺越南做定期有10厘息,中間賺到息差,每個月有萬零蚊使,喺越南好好用呀!」

除此之外,他13年開雞蛋做時,斥資百多萬買了一幅千呎越南地,目前已升值數倍:「以前收入唔錯,我11年就屯門置業投資,結果1年後就升咗好多,當時好多人又驚樓市大跌,仲問屯門有冇牛呀,慢慢買埋天水圍、深水埗,認定咗我房地產投資嘅路。」目前他的越南地會起一幢5層高的寫字樓,作共享辦工室之用。現時VHome總交易單位數超過400間,每月平均10至20間。他透露目前在越南持有近20個物業:「我自己都有份投資,先至叫到客人投資。」

Luffy曾經年薪百萬,看似起步較一般年輕人暢順,但他認同目前香港年青人向上流的機會較少,但並非完全沒希望:「而家啲樓同舖係被人買晒,置業係困難嘅,但每個人一開始都要努力打工,儲咗第一筆資金先,然後再堅持做自己想做嘅事,開頭唔好諗賺錢,慢慢係會成功,而且年輕人揀嘅路,上一輩人係唔會行,例如雞蛋仔,你叫我而家去做,我都唔會做,所以後生嘅仲有希望。」

記者:陳新政

影片:

採訪/ 陳新政

編撰/ 陳新政

攝影/ 細釗

剪接、後期/ 何文超

編導/ 何文超

編審/ 楊智佳

investMAN

For People of Style & Substance

掌握理財智慧 感受生活品味

http://investMAN.hk

-----------------------

屬於香港人的移民攻略

立即登入【全球樓行】

Dream House零距離




鍾意就快D Share啦!