掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

【認真就喊了】石詠莉為老公一句話喊足6分鐘 鄧健泓當場道歉 #石詠莉 #鄧健泓

【認真就喊了】石詠莉為老公一句話喊足6分鐘鄧健泓當場道歉38分鐘前石詠莉跟唱片公司星娛樂和平解約後,以獨立歌手身份繼續音樂事業。老公鄧健泓(Patri ...




  • 【認真就喊了】石詠莉為老公一句話喊足6分鐘 鄧健泓當場道歉
  • 38分鐘前




石詠莉跟唱片公司星娛樂和平解約後,以獨立歌手身份繼續音樂事業。老公鄧健泓(Patrick)曾自資為太太製作唱片,早前又再夫妻檔上陣,執導微電影《DREAMS COME TRUE》,老婆和李逸朗分別擔任男女主角,此片更會報名參與角逐微電影比賽。

「每次同老婆合作都好得心應手,因為我太了解佢,佢又好專業,呢次有場撞車戲拍通頂,嗰晚拍落雨又凍又趕時間,Sukie要濕身,成頭血漿,又瞓地,佢冇怨言,工作態度好好;同埋今次好多謝李日朗幫手,老婆成日話要搵個靚仔做主角,相信呢次佢好滿意。」

身為導演的Partick係緊張大師,在拍攝期間更因為太認真而搞喊老婆,Patrick笑說:「入面有一場戲喺洗衣舖拍,嗰日我好大聲同Sukie講『唔好掂枱上啲嘢』,佢就覺得我好惡,當場就喊,停咗機6分鐘等佢...當然之後我要道歉啦。」

之前講過「同老公鬧交會傷害感情的石詠莉,難怪只係識喊冇反擊。

Patrick又表示很感恩劇中所有演員,,包括兩對飾演Sukie童年和少女的孖生姊妹,這兩對雙胞胎的天分完全超班;另外他亦感謝錢嘉樂找來錢家班車手吳海堂幫忙拍飛車。

「我哋唔係淨係拍大戲,都會回饋電影圈,支持有心人。」吳海堂這句話,令Patrick很感動。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!