掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

放閃直認攬住男友追劇《法證IV》 陳煒:唔係喺屋企做咩? #法證IV #陳煒

煒哥話男友好專業做足消毒所以不用擔心。
放閃直認攬住男友追劇《法證IV》陳煒:唔係喺屋企做咩?煒哥話男友好專業做足消毒所以不用擔心。陳煒及湯洛雯(靚湯)錄影節目《娛樂大家10點半》,二人滿意 ...




放閃直認攬住男友追劇《法證IV》 陳煒:唔係喺屋企做咩?

煒哥話男友好專業做足消毒所以不用擔心。

陳煒及湯洛雯(靚湯)錄影節目《娛樂大家10點半》,二人滿意新劇《法證先鋒IV》收視,比預期中高,但未知是否受疫情影響而高收,只望劇集為觀眾帶來正能量。靚湯說:「希望大家留家時不要太不開心,也想帶起煲劇潮。(想打低玄彬的《愛的迫降》?)又不會說要打低,總之各有各好,乜都睇吓囉,我也有睇《愛》劇呀!」

靚湯又反問煒哥是否跟醫生男友攬住追劇《法證IV》?煒哥笑說:「當然啦,要不然在家中有咩做?哈哈!(擔心醫生男友的工作較危險?)其實他每日都接觸不同人,但身為醫生當然要保持專業及做足消毒,不用太擔心。」

此外,談到網友讚其父湯鎮宗與任達華似樣,靚湯笑說:「我不嬲覺得嗲哋靚仔,希望找到一個似嗲哋的對象。」

陳煒
陳煒
湯洛雯

湯洛雯





鍾意就快D Share啦!