掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

錄歌前做晒功被叫揼晒佢 李施嬅獲監製發掘美聲 #李施嬅 #李詩韻

李施嬅與海俊俊接受許文軒訪問。
錄歌前做晒功被叫揼晒佢李施嬅獲監製發掘美聲李施嬅與海俊俊接受許文軒訪問。李施嬅與海俊傑作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒專訪 ...




錄歌前做晒功被叫揼晒佢 李施嬅獲監製發掘美聲

李施嬅與海俊俊接受許文軒訪問。

李施嬅與海俊傑作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒專訪,二人大談合作拍攝《法證先鋒IV》及推出合唱歌《二次緣》感受。海俊傑大讚施嬅唱歌好聽,說:「佢對今次錄音好著緊,仲一早已經約我上去我屋企練歌,佢成份歌詞好似份劇本咁,做晒功課,寫到花晒!」施嬅說:「我好緊張,錄音前去咗搵幾個老師學唱歌,又問啲歌手拎意見,我設計咗咩位輕啲,邊度重啲,但我哋監製伍樂城叫我全部揼晒佢,佢幫我搵到另外一把聲音出嚟。」

海俊傑談到近20年未曾於TVB拍劇,說:「唱歌我就叫施嬅唔好咁緊張,但係拍《法證先鋒IV》佢就叫返我唔好咁緊張,可能之前我喺內地拍劇多,有時無啦啦講對白講咗國語。」施嬅說:「可能佢少拍談情戲,我叫佢放鬆啲,唔好咁緊張,導演都叫佢愛我多啲,連佢老婆都叫佢愛我多啲,上年情人節仲叫我哋出去拍拖,之後愈拍愈有默契,最後嗰埸咀嘴戲大家都有感覺。」




鍾意就快D Share啦!