網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月16日 星期日

留蘇州自我隔離約粉絲上網追劇 朱晨麗劇透幫何廣沛生B #何廣沛 #朱晨麗

朱晨麗抱住道具B都母愛大發。
留蘇州自我隔離約粉絲上網追劇朱晨麗劇透幫何廣沛生B朱晨麗抱住道具B都母愛大發。朱晨麗(朱朱)主演的新劇《大醬園》正在熱播中,她跟緋聞男友何廣沛在劇中終 ...




留蘇州自我隔離約粉絲上網追劇 朱晨麗劇透幫何廣沛生B

朱晨麗抱住道具B都母愛大發。

朱晨麗(朱朱)主演的新劇《大醬園》正在熱播中,她跟緋聞男友何廣沛在劇中終成眷屬,但洞房後何廣沛就失蹤,難度她真的結婚一日就要守生寡?朱朱說:「只可以透露小滿(朱朱飾)幫楓少(何廣沛飾)生咗個好可愛BB,其他劇情大家自己追啦,因為疫情好多人每晚都留喺家中追劇,我依家每日都留喺屋企唔敢出街,劇中只拍咗我生仔,冇拍坐月,感覺好似喺現實生活中畀我體驗下坐月,哈哈!希望疫情快啲過去,社會快啲恢復正常。」

談到拍產子戲,朱朱大讚幕後製作相當認真:「BB其實係道具嚟嘅,但係造得幾可亂真,無論皮膚同毛髮,仲加埋出世時血漿,真係好迫真!」完全沒有生產經驗的朱朱事前上網睇片「學習」:「自己真係冇呢方面嘅經驗,所以一定要做功課。今次真係拍晒成個生產過程出嚟,我就全程係咁嗌,結果搞到第二日聲都沙晒。」



朱朱稱將BB抱在懷裏,相當感動:「真係眼濕濕㗎,完全體驗到母親的偉大。我其實好鍾意小朋友,希望有朝一日能夠經歷女性人生嘅另一階段,懷孕生子,擁有自己嘅血脈。」

因為疫情仍留在蘇州自我隔離的朱朱做足市民責任足不出戶,日前情人節朱朱全日留在家中度過,約埋一班粉絲在網上一齊追劇《大醬園》。她開心說:「同fans喺網上一齊過情人節,都好難忘。雖然仍未播完,已經開始唔捨得,拍咗差不多5個月,同大家相處好開心,好有默契,尤其係萬家,希望有機會再聚再合作」




鍾意就快D Share啦!