掃呢頁CODE去手機

2020年2月11日 星期二

【鼠年BB】葉翠翠囝囝提早十日出世 肥嘟嘟有9磅重 #葉翠翠

38歲葉翠翠於2015年嫁老公周曉康,分別於2017年及2018年誕下長子Jake及幼子Triton,去年8月再度宣佈有喜,原來第三位公子已經在今日出 ...






38歲葉翠翠於2015年嫁老公周曉康,分別於2017年及2018年誕下長子Jake及幼子Triton,去年8月再度宣佈有喜,原來第三位公子已經在今日出世,翠翠接受《蘋果》訪問時表示,兒子比預產期早了十日出世,體重接近9磅。翠翠笑指今次兒子是在她未有思想準備之下來到這世界。她說:「比預期早咗十日,今次第三胎,成個懷孕過程比之前兩次辛苦,醫生都話年紀大咗,又要湊住兩個小朋友,陣痛都比之前痛咗。」

翠翠又指:「上星期醫生話BB要自己揀時間,唔要我安排嘅時間,本來都擔心早出世唔知得唔得,但醫生話足晒月冇問題,完全冇黃疸同呼吸問題,所以都比較放心。聽到喊聲之前,仲聽到醫生話『嘩!好大隻呀』」鼠年囝囝出世,翠翠回顧整個懷孕過程百感交集,無論自己或周遭都遇到好多波折,希望平平安安。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩



BB好可愛呀!


老公笑得好開心。


翠翠說兒子早了十天出世。


去年8月宣佈再懷孕。



鍾意就快D Share啦!