掃呢頁CODE去手機

2020年2月11日 星期二

派發口罩畀街坊 林雅詩跌口罩好肉痛 #林雅詩

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}藝人林雅詩與緋聞男友兼經理人 ...




藝人林雅詩與緋聞男友兼經理人馬天樂中午現身深水埗,出席新春活動兼舞獅助興,席間更向附近街坊派發口罩。談到送出口罩數量,二人齊表示:「預計會派二千個,我哋由世界各地包括馬來西亞、英國及日本等地搜羅,有啲要朋友幫手帶返嚟,因為郵寄會被截單。」

林雅詩與緋聞男友兼經理人馬天樂中午現身深水埗,出席新春活動兼舞獅助興,席間更向附近街坊派發口罩。



唔刻意叫人嚟排隊



談到早前多個慈善團體派口罩「被投訴」,拎不到口罩的市民怨聲載道,他們亦擔心被罵辦事不周,林雅詩坦言:「盡量幫手,所以唔刻意叫人嚟排隊。原本想派畀老人家,但有需要都會派嘅。」她又指自己有潔僻:「想一日換兩、三個口罩,依家慳住使只會一日用一個,點知有日食嘢跌咗個口罩落地好肉赤。」



談到送出口罩數量,二人齊表示:「預計會派二千個,我哋由世界各地包括馬來西亞、英國及日本等地搜羅,有啲要朋友幫手帶返嚟,因為郵寄會被截單。」 唔刻意叫人嚟排隊



停工損失六位數

對於有指新冠肺炎疫情隨時有機會於社區內爆發?馬天樂表示:「我覺得未有咁嚴重,可能報道情況令人緊張咗,總之做好防備。」林雅詩笑言大家忙碌,既要撲口罩也要搶購廁紙,她坦言所有工作叫停後損失六位數收入,目前則利用騰出來的時間,多參與慈善活動。


鍾意就快D Share啦!