掃呢頁CODE去手機

2020年2月11日 星期二

黃翠如:黃翠如落廚煎燶雞翼 蕭正楠賣完口乖即縮沙 #蕭正楠 #黃翠如

唔得咁樣轉軚㗎喎!藝人黃翠如近日留在家中避「炎」,繼日前佢發文指全力投入煲劇後,又有新搞作,就係下廚大玩煮飯仔。事緣佢喺屋企上網睇片時,見到蔡一傑嘅Y ...




唔得咁樣轉軚㗎喎!


藝人黃翠如近日留在家中避「炎」,繼日前佢發文指全力投入煲劇後,又有新搞作,就係下廚大玩煮飯仔。事緣佢喺屋企上網睇片時,見到蔡一傑嘅Youtube Channel教整雞,就忽然心血來潮挑戰煎雞翼。不過身為「地獄廚神」嘅佢,當然唔係浪得虛名啦,佢喺社交網大晒製成品,見啲雞翼隻隻都燶晒,連佢都忍唔住笑指:「聽說大家待在家的日子,很多女士都變成廚神。我也一盡點綿力......不知是火出了問題,雞翼出了問題,還是燈光出了問題,黑了一點點。好吧,仍需努力。正所謂,好又一餐,好好又一餐。」


雖然稍有失手,但老公蕭正楠就好識做,賣口乖氹老婆:「黑咩?點解我睇唔到嘅?」翠如乘機話「聽日再煮」,即嚇窒蕭正楠,急轉軚表示「聽日食齋」,兩公婆互動相當搞笑!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!