掃呢頁CODE去手機

2020年2月22日 星期六

【略盡綿力】港姐陳曉華首度捐血見暈:踏出第一步就冇事 #港姐 #陳曉華

日前香港紅十字會輸血服務中心作出呼籲,指血庫存量跌至警戒水平,鼓勵市民前往捐血,盡快補充血庫供應,以備不時之需。雖然最近武漢肺炎肆虐香港,不少市民如非 ...




日前香港紅十字會輸血服務中心作出呼籲,指血庫存量跌至警戒水平,鼓勵市民前往捐血,盡快補充血庫供應,以備不時之需。雖然最近武漢肺炎肆虐香港,不少市民如非必要都盡量減少外出,但繼高海寧響應香港紅十字會呼籲前往捐血後,2018年港姐冠軍陳曉華今日在IG貼了捐血相,她說:「終於第一次,雖然做過小護士,但其實我都好緊張架,針人同畀人針係兩個概念嚟㗎嘛!有第一次之後,會有第二第三第四……好多次。雖然好多朋友仔都會好驚,但踏出第一步就會冇事架啦,希望可以出一分綿力!」

其後陳曉華回覆傳媒,她說:「因為我係預約捐血,所以好快就捐完,不過唔知係咪第一次捐血,我朋友話我塊面青晒冇晒血色咁,捐完眼花睇唔到嘢,仲有啲暈,所以坐低飲咗一包蘋果綠茶,覺得冇乜事就同朋友搭車返屋企。」她還說:「我見到好多人walk in去捐血,而且佢哋捐完好快無事就走,我諗下次唔會再有呢個情況出現。」她在IG的限時動態更表示已經約定:「DONE!6月再見!」江嘉敏亦有留言,她笑說:「等我過咗7日陪我去呀,我要個人畀我咬!」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

陳曉華今日第一次捐血,完成後休息了一陣子。下次可以捐血的日期要等到6月。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!