掃呢頁CODE去手機

2020年3月22日 星期日

連踩19日法庭戲加除衫沖涼戲 王浩信:終於完成艱鉅任務 #王浩信

王浩信這19日真的不容易,所以他長氣一點是可接受。
連踩19日法庭戲加除衫沖涼戲王浩信:終於完成艱鉅任務王浩信這19日真的不容易,所以他長氣一點是可接受。在新冠肺炎疫情下,身體健康真的很重要。無線劇集《 ...




連踩19日法庭戲加除衫沖涼戲 王浩信:終於完成艱鉅任務

王浩信這19日真的不容易,所以他長氣一點是可接受。

在新冠肺炎疫情下,身體健康真的很重要。無線劇集《踩過界II》,早前因為王浩信、蔡思貝、張振朗等主要演員齊齊病倒「冧廠」,隨後張振朗話開工時間得以調節,大家都有足夠休息時間,精神已好了很多。

今日,王浩信貼穿上浴袍在法庭景的照片,及另一張半裸背影照,留言:「連續19日嘅法庭戲加最後一日要拍除衫嘅沖涼戲!我終於完成了!對我來講好似完成左一個好艱鉅既任務!」

王浩信詳細敘述了拍攝情況,加上拍沖涼戲脫水修身的苦況,「每日12個鐘頭工作,兩三個鐘頭溫書,其他時間做人基本要做嘅嘢,之後每一日急速流暢嘅陳詞以盲俠嘅姿態為唔同嘅案件提出控辯,每一日完成之後都可以話係心力交瘁,所以每日都同自己講休息好第日再嚟!從緊張到輕鬆到最後第15日,要開始脫水狀態循環,準備最後一日沖涼戲,第一日8L水第二日4L,第三日2L...到最後一日有需要先可以飲一啖!在雙重環境底下最後兩日精神上真係有一種抽離嘅感覺...最後最後將僅餘嘅能量由血液泵到肌肉完成了廠景最後的一場!終於完成...懇請大家恕我長氣,但係我深深體會越艱辛嘅過程學到嘅嘢越多,好似每一場官司,幫每一個受害者,令我體會到公義...大腦吸收知識,一定要在放鬆的情況底下,一緊張就唔入腦...等等...事情好壞都在乎你的角度,但經過時間,一定會過!到最後都要講返句記住支持 #踩過界2 疫情下共勉之!」




鍾意就快D Share啦!