掃呢頁CODE去手機

2020年3月24日 星期二

麥明詩:一係入一係唔入!近5屆港姐冠軍有咩撈? #港姐 #麥明詩

「12碼有兩個可能性,一係入,一係唔入。」選完港姐都有兩個可能性,一係入TVB,一係唔入!而近5屆嘅港姐冠軍,佢哋嘅選擇又係點呢?2015年—麥明詩當 ...






「12碼有兩個可能性,一係入,一係唔入。」選完港姐都有兩個可能性,一係入TVB,一係唔入!而近5屆嘅港姐冠軍,佢哋嘅選擇又係點呢?


2015年—麥明詩
當年參選時已聲名大噪,會考拎10A兼英國劍橋大學法律系畢業,竟然走去選美,瞬即成為城中熱話,最終大熱勝出!2017年佢首次參與劇集《賭城群英會》,喺《是咁的,法官閣下》中攞正牌做律師,之後無論喺影視界都有唔少拍攝機會,不過要講到佢最為人熟悉嘅一定係《#後生仔傾吓偈》雖然備受力捧,但佢為求自由放棄做「親生女」,改簽「綠葉約」,為知名顧問公司擔任商業顧問一職,轉做打工仔!


2016年—馮盈盈
有「貼地港姐」、「性博士」之稱嘅佢,作風大膽,喺代表作《#後生仔傾吓偈》經常語出驚人,更公開大談性話題,早年所講嘅「公廁論」更引起熱論,被莊思明批影響港姐形象!而喺《解決師》中同人夫張頴康仲有超激場面,濕身誘惑啜耳仔,不過唔知係咪太激最後被刪減!雖然不時都有負聞,但繼續做自己,仲好識做,無論喺公開場合定網上都好「開放」,不時性感上陣晒「胸器」,喺Instagram上載三點式、「心機照」慰宅男,如今單身嘅佢,唔知會唔會再加辣呢?


2018—陳曉華
(2017年係邊個?一陣再講!)有「翻版紅姑」嘅佢,雖然被爆曾與狄以達拍拖,但冇影響選情,一樣大熱封后!選美後,同無綫簽約成為旗下經理人合約藝員,之後就不時拍攝綜藝節目及出席活動,上年仲終於處女下海拍劇(《迷網》),之後同江嘉敏合拍《食腦喪B》!早前佢就轉行性感路線,着低胸貼身裙晒事業線,私下又晒泳照,好識冧粉絲呀!


2019—黃嘉雯
家底富裕坐擁半億豪宅,樣子甜美,絕對係人生勝利組,最後亦大熱奪冠,加入TVB!不過當選後到依家都似乎冇嘢撈,上年11月時,佢直認入不敷出要食老本,加埋依家疫情肆虐,真係雪上加霜,不過佢都好識把握時間,早前考咗個寵物美容課程,之後又玩鋼管舞,不斷自我增值,「疫」境自強呀!


2017—雷莊𠒇
最後先講佢,因為佢係近幾屆唯一一個選擇「走佬」嘅港姐冠軍!參選時飽受負評嘅佢,攞咗最上鏡小姐兼爆冷奪冠,嚇親唔少觀眾,由當選到卸任網民對佢嘅攻擊都冇停過!基本上咩都冇做過嘅佢之後返咗加拿大發展,佢不時喺社交網分享近況,定時拍吓廣告,有唔少工作機會,同男友感情又穩定,事業愛情兩得意,而身材都Keep得好好冇走樣!雖然佢冇留喺TVB發展,但非常重情,早前就上載同亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及張寶欣合照,友誼長存呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!