掃呢頁CODE去手機

2020年3月9日 星期一

黎瑞恩:遊泰照揼骨!黎瑞恩全面消毒獨立屋 泳池水換晒 #黎瑞恩

黎瑞恩有晒心理準備被隔離,所以冇影響心情。藝人黎瑞恩(小恩子)農曆新年與家人一行十人到泰國旅行避疫,小恩子日前因工作回港,7日再返泰國會合家人。在新冠 ...




黎瑞恩有晒心理準備被隔離,所以冇影響心情。


藝人黎瑞恩(小恩子)農曆新年與家人一行十人到泰國旅行避疫,小恩子日前因工作回港,7日再返泰國會合家人。在新冠肺炎疫情下,泰國近日收緊入境政策,今日宣布港澳入境泰國旅客須隔離兩周。


本月七日到泰國的小恩子,表示入境政策訊息混亂。問到入境時有沒有出現問題?她說:「排隊入境時冇話唔得,但知道我係香港人之後就叫我排另外一條隊,要我量體溫同埋喺護照上打印,之後同我講如果期間發燒要即時申報,如果冇問題就唔需要監管。」小恩子為避免人多聚集,今次沒有選擇住酒店,與家人租了有私人泳池的獨立屋,她為安全計,入住前將獨立屋亦全面消毒:「我加咗啲錢叫工作人員加強清潔,泳池入面啲水亦重新全部換過晒,全屋係咁消毒。」問到泰國已宣布香港人入境要隔離14日,她說:「我嚟之前都預咗被隔離,有晒心理準備,所以心情冇受影響,間屋租多14日都冇所謂。」


小恩子到泰國後照常出街,但見到市面上的情況大為傷感,她說:「市面上好少遊客,水族館、超級市場都好冷清,好少亞洲面孔,外國人居多,佢哋又冇戴口罩,我哋自己就做足防疫措拖,戴晒口罩、隨身帶備消毒液同埋消毒濕紙巾。」一向是骨精的小恩子,透露日日去揼骨,她說:「佢哋都好慘,冇咗九成生意,我六點鐘去,竟然係佢哋第一個客,見到都心傷,希望疫情快啲完。」此外,小恩子此行還為自己安排了一個特別訓練,自我增值一番,她説:「我走咗去學泰拳,諗住keep fit同埋強身健體,第一次學,雖然都幾辛苦,但每次都打到成身汗,好滿足。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!