掃呢頁CODE去手機

2020年3月9日 星期一

《法證》見證成長 鄭俊弘有份演兼唱插曲超開心 #鄭俊弘

鄭俊弘唔識揸棍波,無緣開這古董車遊車河。
《法證》見證成長鄭俊弘有份演兼唱插曲超開心鄭俊弘唔識揸棍波,無緣開這古董車遊車河。《法證先鋒IV》一劇最近熱播,鄭俊弘(Fred)不單有份參演,更為劇 ...




《法證》見證成長 鄭俊弘有份演兼唱插曲超開心

鄭俊弘唔識揸棍波,無緣開這古董車遊車河。

《法證先鋒IV》一劇最近熱播,鄭俊弘(Fred)不單有份參演,更為劇集唱出插曲《不要流淚》。早前為新歌拍攝MV,Fred謂:「《法證》呢部劇見證咗我嘅成長,今次再有份主演,仲可以為劇集唱歌,感覺好奇妙好開心。」

MV故事講述男人之間的兄弟情,大家會圍埋一齊講車玩音樂、去酒吧 happy hour,令Fred回想起同幾個好朋友夾Band的日子,「男人之間都會有小磨擦,但係兄弟唔會有隔夜仇,大家好簡單飲番杯,拍拍心口心照就無事啦。」

不過搞笑是導演找來紅色古車拍攝,讓Fred開著遊車河,可惜他不懂開棍波車。




鍾意就快D Share啦!