掃呢頁CODE去手機

2020年3月15日 星期日

陳庭欣:陳庭欣健身室疫市上升 全靠呢位女神? #女神 #陳庭欣

陳庭欣着性感晚裝竟然最怕唔係走光~藝人陳庭欣以一襲低胸晚裝,為《星光熠熠燿保良》擔任司儀。受訪時記者打趣指她「全場最性感」,她解釋:「件衫係公司安排嘅 ...




陳庭欣着性感晚裝竟然最怕唔係走光~


藝人陳庭欣以一襲低胸晚裝,為《星光熠熠燿保良》擔任司儀。受訪時記者打趣指她「全場最性感」,她解釋:「件衫係公司安排嘅,不過麻煩咗啲同事幫我改尺碼,改完又改咁,由大碼變到去加細。記得以前試過着晚裝踩到裙腳,差啲成條裙跌落嚟,自此之後我覺得晚裝長度其實先最緊要。」


談到她與男友投資開設的健身室,疫情之下生意反而轉好:「大家都開始注意身體健康,只要加強消毒及清潔啲客就好放心,近期都多咗人哋問有咩課程可以上。(陳婉衡幫你哋做導師喎。)佢個課程好受歡迎,真係好難book,特別吸引男士,我哋叫呢啲做「女神堂」,其實郭子豪都有幫我哋班,不過佢比較忙,嚟緊我都想搵多啲男神,幫我哋上「男神堂」。(何遠東啦。)如果佢想效法陳奐仁咁,決心由肥胖身形變肌男,我哋十分願意幫佢改造!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!