掃呢頁CODE去手機

2020年3月15日 星期日

搵埋許志安派口罩被認出 蘇永康力撐好兄弟向來低調 #安仔 #蘇永康 #許志安

許志安當日低調幫蘇永康派口罩,被慈善機構工作人員認出來。
搵埋許志安派口罩被認出蘇永康力撐好兄弟向來低調許志安當日低調幫蘇永康派口罩,被慈善機構工作人員認出來。蘇永康日前在社交網貼照放片,為慈善機構「榕光社」 ...




搵埋許志安派口罩被認出 蘇永康力撐好兄弟向來低調

許志安當日低調幫蘇永康派口罩,被慈善機構工作人員認出來。

蘇永康日前在社交網貼照放片,為慈善機構「榕光社」派發口罩,他表示已協助此機構多年。事緣是謝安琪(Kay)提到不少清潔工缺乏口罩,搜羅後就透過義工及親身派發口罩給需要人士。

蘇永康說:「『榕光社』照顧好多老人家,主席話每日需要267個口罩。要吹雞,當然首先搵大四喜(Big 4),張衛健包3000個,許志安1000個,因為佢要分散投資,佢仲有第二啲機構要幫手;梁漢文當時唔舒服,我幫佢揸主意1000,再搵朋友幫手,最終有6500個。」

因為此善舉得到朋友支持及信任,故蘇永康要在網上發片,讓好友知道用得其所。原來當日許志安都有陪同到場幫手派發,蘇永康說:「『榕光社』嘅人認到佢。(點解咁低調?)低調好吖,佢一向都低調。」






鍾意就快D Share啦!