掃呢頁CODE去手機

2020年3月8日 星期日

【女神?不了!】 沈嘉偉撐警連累沈月被攻擊 網民:Shame on your dad! #女神 #沈嘉偉 #沈月

【女神?不了!】沈嘉偉撐警連累沈月被攻擊網民:Shameonyourdad!21分鐘前時裝王國I.T主席沈嘉偉,早前被發現出席「警星飯聚」。片段在網上 ...




  • 【女神?不了!】 沈嘉偉撐警連累沈月被攻擊 網民:Shame on your dad!
  • 21分鐘前




時裝王國I.T 主席沈嘉偉,早前被發現出席「警星飯聚」。片段在網上瘋傳,沈嘉偉在片段中笑得開心。之後杜汶澤帶頭罷買I.T 時裝,仲話:「你啲衫留返俾藍屍做壽衣!」

近年沈嘉偉大女沈月,成為公司御用model ,仲憑住似足邱淑貞嘅五官,獲網民支持。不過,今時唔同往日喇!老豆高調撐警,連累沈月IG 都被洗版。昨天,沈月上載了一輯靚相,著住老竇公司嘅新衫,為時裝雜誌做封面女郎。點知相片出街唔夠10 分鐘。網民紛紛洗版:「Are you disappointed of your father ? 」、「藍屍不了,Bye!」、「Shame on your dad!」 。

一向被捧做「最索星二代」的沈月,以前出親Post 都係一致好評。今次突然被網友攻撃,沈月見勢色不對,立即關掉IG留言功能,更delete 所有留言。之前沈嘉偉老友Chilam 亦都一樣,出席飯聚同朱經緯影完合照之夜,就連累囝囝魔童被攻撃,搞到靚靚要幫囝囝出頭:「可否不要這樣對小朋友?」

有消息指,其實自從上年6月社會運動開始,I.T 生意已經每況愈下,更部署減低經營成本,要員工放無薪假外,仲會將全港分店縮至9間,步入寒冬時期。上年畢業的沈月已經入I.T ,跟阿叔沈健偉學做生意,準備接手老竇時裝王國,唔知有樣的沈月,有冇足夠知慧將生意化腐朽為神奇呢?



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!