掃呢頁CODE去手機

2020年3月8日 星期日

杜宇航:胡曦文將結婚 舊愛杜宇航送祝福:有聯絡 #杜宇航 #胡敏珊 #胡曦文

再見亦是朋友。藝人杜宇航今日以「與善同行愛心大使」身份率領義工團隊到深水埗派發口罩、消毒液及米等抗疫福袋,他表示之前曾跟不同區議員合作派口罩,今次會上 ...




再見亦是朋友。


藝人杜宇航今日以「與善同行愛心大使」身份率領義工團隊到深水埗派發口罩、消毒液及米等抗疫福袋,他表示之前曾跟不同區議員合作派口罩,今次會上樓直接派發物資給長者,除了出力外,杜宇航也有出錢搜購防疫物用品:「口罩係最難買,尤其要大量更加唔容易。我幫手入福袋嘅時候發現部分口罩嘅質素參差不齊,要再篩選,所以前期工作比較多,要花較多時間。」


由於疫情關係,杜宇航坦言有內地電影要延期開拍,現已接洽另一部新戲,暫定五月拍攝:「會去柬埔寨同廣西邊境拍攝,依家內地疫情有所緩和,確診數字減少咗,所以都唔太擔心,反而其他地方係未知之數,呢個月都可能要去睇景,不過視乎疫情同檢疫措施,因為擔心返港後要隔離14日。我喺戲中飾演軍人,所以要努力操練。」他又指計劃跟朋友合資健康產品生意,會趁留港期間籌備。


另外,提到感情方面,杜宇航稱未有拍拖,現專注工作,對於舊愛胡曦文將結婚,他大方送上祝福:「我哋係朋友,有時會聯絡,好戥佢開心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!