掃呢頁CODE去手機

2020年4月12日 星期日

連詩雅:【結婚夢碎】連詩雅同有米才子分手崩潰痛哭 #連詩雅

恨嫁Shiga做人妻夢碎!擁有42吋長腿的連詩雅(Shiga)有樣又早成名,她昨日(11日)分享索爆三點式泳照,看似心情靚爆,原來正經歷人生低潮。兩個 ...




恨嫁Shiga做人妻夢碎!


擁有42吋長腿的連詩雅(Shiga)有樣又早成名,她昨日(11日)分享索爆三點式泳照,看似心情靚爆,原來正經歷人生低潮。兩個月前,她自爆與曾復合的男友徐浩(Terry)在疫情爆發期間已兩個月沒見,當時仍自信十足地指男友不會變心,不過據知早於去年底,兩人已達成共識和平分手,回復朋友及音樂夥伴關係,Shiga日前接受東網首認分訊:「我哋分開咗一段時間。(係咪好傷感?)我覺得每段關係要結束都係傷感嘅。」


婚姻愈來愈遠


Shiga多首熱爆歌如《舊街角》及《I'm Still Loving You》皆是由Terry創作,兩人當初由多年朋友昇華成為戀人,如今又回復好友關係,唯一不變的是彼此仍會互相支持。兩人在音樂上的合作火花頗大,問到感情上是否擦不出火花?她說:「唔可以話擦唔出嘅,但兩個人相處咗咁耐,有啲嘢喺呢刻唔係好有共識囉。」雖沒明言「欠共識」的所指何事,但言談中令人聯想到與婚姻問題有關,問她對婚姻有何看法,她吐出心底話,直言覺得婚姻與她愈來愈遙遠:「兩個人喺某啲事情上嘅價值觀不一致,覺得婚姻或者一段關係,有時係需要有接近嘅睇法先可以繼續行落去。等於一段關係,一齊咗先可以完全了解到嗰個人,但發覺對某啲事情睇法唔一樣,或者好難搵到個位大家都認同,其實好難再去講結婚。」


直認欠家庭溫暖


現年31歲的Shiga曾渴望早日結婚,擁有自己的家庭,全因父母早於她童年時婚姻破裂,是名存實亡的夫妻,過着「同居」的分居生活:「佢哋好辛苦咁去『捱』呢段關係,我細細個就同阿媽瞓,唔知爹哋、媽咪要一齊瞓。」她懂事後才發覺父母間早有問題,雙親離婚後,最初幾年她仍跟父親保持聯絡,但近年已失聯,問到是否很想念父親?Shiga終忍不住淚崩:「有時我會發夢一家三口坐喺度食飯!」


她愈講愈傷心,訴苦指有溫暖的才算是家庭,但她的家只得孤獨:「唔係話媽咪畀唔到溫暖我,但佢太忙,因為爸爸媽媽分開咗後,經濟壓力好大,每個月掹掹緊。佢成日掛住做嘢,雖然大家住喺同一間屋,但見到嘅機會好少,我永遠都係自己一個喺屋企。」當年就算一家三口同枱食飯,亦疏離到相對無言:「坐喺度食飯冇嘢講,真係坐喺度食飯囉!」


心靈孤單最難受


一頓普通的家常便飯,對Shiga來說卻是遙不可及,但亦令不愛烹飪的她有所轉變,幻想過做「廚娘」,每晚煮飯等老公及小朋友回家:「一家人坐低食飯傾吓偈,好簡單但好溫馨。」童年時習慣孤獨,令她覺得人生最悲哀是欠缺知音人:「如果身邊有人明白你,或者思想上可以溝通,即使一個人獨處,心靈都唔會孤單。孤單係你唔知可以同邊個講,唔知邊個可以明白你嘅感受,嗰種感覺好慘。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!