掃呢頁CODE去手機

2020年4月12日 星期日

衛蘭:【當年唱唔成】《命硬》「原唱」終於曝光 #衛蘭

點解!點解當年你唔唱!!著名填詞人黃偉文早前自爆為側田填詞嘅經典作品《命硬》,原來原曲名為《她整晚在寫信》,並先後搵過兩位女歌手錄歌,無奈最終未成事, ...




點解!點解當年你唔唱!!


著名填詞人黃偉文早前自爆為側田填詞嘅經典作品《命硬》,原來原曲名為《她整晚在寫信》,並先後搵過兩位女歌手錄歌,無奈最終未成事,故決意由作曲人側田自己唱番,終一炮而紅成為其代表作之一。消息一出即令全城紛紛競猜誰是原唱女歌手,而呢日答案終於揭盅,其中一位「真兇」拍片「自首」重新獻唱歌曲,嗰個就係歌手衛蘭(Janice)!


Janice喺社交網上載唱歌片段,並留言指原來一直唔知呢首歌背後嘅故事:「一向都好鍾意呢首歌,記得好多年前仲喺台上同側田合唱過。其實我從來都唔知道,原來呢首歌曾經有諗過畀我唱!」並指直至近日得知後,就趁復活節期間令呢首作品「復活」,即獲唔少網民都大讚好聽。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!