掃呢頁CODE去手機

2020年4月12日 星期日

馮盈盈:馮盈盈枕頭遮身當裙着 網民:真係全裸? #馮盈盈

好靚喎!新冠肺炎影響下,藝人工作量都大減,多咗唔少時間留喺屋企,所以都要搵嘢做打發時間嘅!而近期就突然湧現咗好多challenge遊戲,繼「耳筒線繞腰 ...




好靚喎!


新冠肺炎影響下,藝人工作量都大減,多咗唔少時間留喺屋企,所以都要搵嘢做打發時間嘅!而近期就突然湧現咗好多challenge遊戲,繼「耳筒線繞腰」、「唇膏放鎖骨挑戰」後,又流行一個「枕頭裙挑戰」。


前港姐姐馮盈盈亦立即潮跟,喺社交網上載一張打扮時尚的照片,驟眼睇以為係條露肩短裙,其實係一個枕頭,佢用皮帶固定位置,潮味十足,其白滑香肩同修長美腿,相當養眼!佢留言話:「20200411,隔離的生活,枕頭挑戰。悶中作樂,又幾啱身喎,可以隨時隨地瞓覺。」唔少網民都建議佢可以就咁行出街,又問佢係咪真係全裸呢?


另外,鄧穎芝亦加入挑戰行列,以白色枕頭當時裝着上身:「星期六有節目,今日著(着)靚d(啲),我化埋個妝就行得啦,Fashion嘅嘢,我真係唔識㗎,潮流尖durn(端),到底喺屋企有幾無聊。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!