掃呢頁CODE去手機

2020年4月10日 星期五

曾淑雅:處女賣浴冇經驗 曾淑雅唔識反應被調教 #曾淑雅

初體驗驚驚好正常。「長腿女神」曾淑雅(Jumbo)早前為無綫旅遊節目《3日2夜》到了馬來西亞檳城拍外景,今次六天的行程中,她體驗了滑水梯的刺激和歎SP ...




初體驗驚驚好正常。


「長腿女神」曾淑雅(Jumbo)早前為無綫旅遊節目《3日2夜》到了馬來西亞檳城拍外景,今次六天的行程中,她體驗了滑水梯的刺激和歎SPA的舒暢,不過,Jumbo說最難忘的是玩一個U型滑梯:「被拉上三樓後自己放手下墮嘅快感,真係畢生難忘!」Jumbo在上水樂園更體驗多款不同形狀,甚至被列入建力士最長的滑梯,她稱:「因為要玩咁多條滑梯,所以都做足安全措施,事前着咗一件頭泳衣,唔怕會走光!」


原本此行主持組合有Jumbo和傅嘉莉,及後因證件問題,剩下Jumbo一人出發,她坦言自己未有擔大旗的主持經驗,起初有點怯,但得到大班的工作人員教導,令她獲益良多,最搞笑是她嘆SPA擺甫士都要工作人員教,Jumbo笑言:「香港人去旅行至愛嘆SPA,我自己都好鍾意,不過今次拍攝就唔係好夠,有啲浸浴時要喺鏡頭前畀嘅反應,我唔係太識,都要工作人員教番我轉頭,所以要拍多啲先有經驗!」


此外,Jumbo更於此行吃喝不少地道美食,不過,當地現正封城,她稱:「我哋喺封城前到遊拍攝,係冇影響,但今次封城都係為疫情,希望快啲冇事,可以再去玩!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!