掃呢頁CODE去手機

2020年4月10日 星期五

林凱恩:同哥哥感情轉淡!林凱恩兼顧兩劇唔覺辛苦 #林凱恩

後生女果然係後生女!藝人何廣沛與林凱恩在無綫新劇《食腦喪B》飾演兄妹,日前於傢俬店拍攝。凱恩的造型比平日更年輕、青春,她透露現實中有一個與廣沛同齡的哥 ...




後生女果然係後生女!


藝人何廣沛與林凱恩在無綫新劇《食腦喪B》飾演兄妹,日前於傢俬店拍攝。凱恩的造型比平日更年輕、青春,她透露現實中有一個與廣沛同齡的哥哥,童年時哥哥非常疼錫她,但自從對方結婚後便感情轉淡。雖然此劇將延遲一個月才煞科,凱恩又要兼顧《愛.回家之開心速遞》的拍攝,不過她坦言不辛苦,後生女果然捱得。


何廣沛亦不覺得有甚麼影響,他說:「依家多啲時間準備足啲,之後都未有劇開住,又唔可以飛,惟有留喺屋企。啱啱上網睇緊啲健身器材,諗住放喺屋企,因為健身室都要停14日,要做運動就留喺屋企做。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!