掃呢頁CODE去手機

2020年4月5日 星期日

戴志偉:戴志偉疑背妻偷食 好友陳昭昭唔信撐顧家 #戴志偉 #陳昭昭

陳昭昭力撐好友戴志偉,唔信對方會出軌。已婚的前藝人戴志偉(Andy),多年前轉行做保險,事業有聲有色,有指他年薪超過二百萬,加上識彈結他,有財又有情趣 ...




陳昭昭力撐好友戴志偉,唔信對方會出軌。


已婚的前藝人戴志偉(Andy),多年前轉行做保險,事業有聲有色,有指他年薪超過二百萬,加上識彈結他,有財又有情趣,一向都有不少「小花」主動埋身,有指他與年輕女同事Candy拖手行沙灘,疑似背妻偷食!


有指戴志偉與太太感情一向不俗,雖然是老夫老妻,但戴志偉非常尊重太太,重要事必跟老婆商量,故對於戴志偉疑「出軌」一事感愕然!而一班明星足球隊成員吳岱融、陳百祥與衛志豪等對於隊友的私人事,均表不便作答,而跟戴志偉友好的陳昭昭則說:「我冇見過Candy,同志偉喺TVB時已認識,我人生第一份保險都係幫佢買,一直覺得佢係個好顧家嘅男士,希望只係誤會。」


今年7月將踏入60歲嘅戴志偉,2011年拍完無綫劇集《天與地》後便轉做保險,兩名兒子已大學畢業並開始工作。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!