掃呢頁CODE去手機

2020年4月5日 星期日

孫慧雪:隔離期間突被酒店趕走 孫慧雪狼狽搵地方住 #孫慧雪

突然被趕走係好狼狽!TVB藝員李君妍的同住家姐確診新冠肺炎,令曾與李君妍拍攝《姊妹淘》的孫慧雪(阿雪)相當擔心,日前自發性入住酒店自我隔離14天,怎料 ...




突然被趕走係好狼狽!


TVB藝員李君妍的同住家姐確診新冠肺炎,令曾與李君妍拍攝《姊妹淘》的孫慧雪(阿雪)相當擔心,日前自發性入住酒店自我隔離14天,怎料,踏入第4天,阿雪突然被酒店要求退房,令她要狼狽再找住處,由於太急,只能找到離屋企很遠的酒店,為了方便老公照顧,今午阿雪再轉去了一間近一點屋企的酒店。


阿雪接受東網時表示:「前兩日我原本住間酒店叫我要退房,轉咗去一間離屋企好遠嘅,因為太唔方便,老公太辛苦,今日再轉,我唔想人哋驚,都以一身『防炎裝束』出去。」至於現在的健康情況?她表示:「之前有幾聲咳,都驚㗎!有做埋深喉唾液樣本測試,但報告未出,其實我氣管不嬲都唔好,成日都會咳,我諗都係氣管問題啫,冇發燒。」至於有冇怪酒店無情趕走?她說:「冇呀!因為都明白疫情會令大家擔心。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!