網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月16日 星期四

任達華:任達華回春 做大學生陪女遊澳 #任達華

一家人好溫馨!藝人任達華去年底疫情爆發前到澳洲工作,名模老婆琦琦和現年15歲的女兒任晴佳(Ella)期間前往探班,工作完畢,一家三口順度在當地度假,華 ...




一家人好溫馨!


藝人任達華去年底疫情爆發前到澳洲工作,名模老婆琦琦和現年15歲的女兒任晴佳(Ella)期間前往探班,工作完畢,一家三口順度在當地度假,華哥每日有兩美相伴,被琦琦取笑他像重返校園生活,琦琦說:「華哥租咗架車,載我哋四圍去食嘢,Ella每日會揀定早午晚食飯地點,邊間網紅推介、邊間大學生推介嘅餐廳,我哋都去試,華哥好耐冇揸車,租咗架白色小車,Ella負責睇地圖,做佢最佳導航員。有時佢哋會停低架車喺海邊畫畫,華哥話好似同個女一齊過緊大學生活,兩父女喺度海邊畫畫係幾得意,好似大學生,我唔太鍾意畫畫,我會四圍行睇書。」琦琦說她們每朝看太陽升起吃早餐,然後保持每日行行十公里路,十分健康,而此行華哥更操刀為女兒拍下不少靚相。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!