網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月31日 星期日

江若琳:【捱足6年跳出火坑 】江若琳隨興造人零限制 #江若琳

江若琳識到老公Oscar,佢都話好感恩!藝人江若琳(Elanne、現名:江伊晴)2014年與經理人公司爆出合約糾紛,有指當年她與寰宇簽下15年合約,首 ...




江若琳識到老公Oscar,佢都話好感恩!


藝人江若琳(Elanne、現名:江伊晴)2014年與經理人公司爆出合約糾紛,有指當年她與寰宇簽下15年合約,首10年為死約,之後5年寰宇則有使用權。即是寰宇若想繼續與她合作,女方是不能推辭。她履行了10年的合約期後,主動要求結束賓主關係回復自由身。結果雙方各執一詞,最終對簿公堂。


事隔六年,Elanne突然宣布改名江伊晴,並簽約新公司,意味一切重新出發。問到她是否與舊公司的合約糾紛已經完結?她說:「現只展望將來,舊事不想再提。呢個係過去經歷,反而希望依家開開心心去面對,基本上過去唔開心嘅經歷,我已經抹走咗。」聯絡上寰宇電影老闆林小明,他表示:「十五年合約已完,所以佢可以簽新公司。(官司完結?)未完,只是官司未排到期,估計要排到明年中審。」


對於簽約新公司,Elanne坦言是一個嚴謹下所作出的決定,最大前提是沒有壓力下可以做自己想做的幕前工作,又可以顧及貓酒店生意。問到是否要將造人大計延遲,她說:「唔係,所以呢方面就係有好大自由度。我可以好適當咁分配所有時間喺事業、家庭上。」官司期間她飽受壓力並曾患上抑鬱,她感激丈夫蕭唯展(前名:蕭潤邦)給予了最大的支持和安全感:「佢喺情緒上、負面事情上都救咗我出火坑。佢本身係一個開心、樂天嘅人,同佢一齊可以忘記晒所有煩惱。有佢喺我身邊,我可以將最困難嘅事交託畀佢,我可以去做無憂無慮嘅細路仔。以前我乜都要撐、要捱過去,比任何人都硬淨,好似五十歲咁成熟,但依家我喺佢身邊,我變咗五歲嘅小朋友咁。」她憶述:「有次我半夜起身食藥,老公見到好嬲咁掟咗啲藥落垃圾桶,叫我唔可以長期依靠藥物,話有咩事大家一齊去面對,叫我放鬆啲。嗰一刻我感到好有安全感,我冇揀錯人。」


場地:銅鑼灣Mini Hotel
服裝:ZADIG & VOLTAIRE (I.T)

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!