網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月31日 星期日

後生仔埋嚟睇:Baby被笑字醜 其他藝人又寫成點? #Angelababy #Baby

各有風格!女星Angelababy(楊穎)早前喺真人騷《奔跑吧》晒字迹,出嚟嘅評語出現兩極,有啲就話可愛,有啲人就話好醜,呢啲都係大家觀點與角度,真係 ...




各有風格!


女星Angelababy(楊穎)早前喺真人騷《奔跑吧》晒字迹,出嚟嘅評語出現兩極,有啲就話可愛,有啲人就話好醜,呢啲都係大家觀點與角度,真係好難定義靚定唔靚!點都好啦,Angelababy晒字成為網民熱話,今次等我哋齊齊盤點睇吓其他藝人嘅字體係點


寫得一手好字系列


大陸女星范冰冰、楊冪、孫儷都寫得一手好字。范冰冰有范爺呢個朵,寫啲字出嚟都有一陣霸氣,網友仲話係范冰冰專屬嘅「女王字體」!楊冪夠晒Sweet,佢曾經親手寫信畀一班粉絲,見佢字迹強而有力,相信粉絲睇到甜在心頭!孫儷經演古裝劇,估唔到佢寫字都有一手,佢嗜好係寫毛筆字,喺2014年跨年時佢選擇喺屋企寫《心經》,粉絲睇完即時拎《甄嬛傳》台詞開玩笑,大讚娘娘寫得一手好字!


天王天后系列


王菲同謝霆鋒嘅字體都有唔同風格。王菲本人非常有性格,佢寫嘅字都係,瀟灑利落網友激讚!而霆鋒出名chok,佢啲字同樣chok到世界盡頭,有一種放蕩不羈嘅感覺!天后容祖兒都晒過字體,疫情期間佢親手寫字,叫大家留在家中,相信粉絲睇完都會乖乖聽話!


估你唔到系列


前AV女優蒼井空原來都寫得一手好字,佢對漢字書法好有興趣,不時都會晒一晒佢嘅作品,毛筆字寫得好秀麗,真係要叫佢一聲「蒼老師」先得!另外,古天樂嘅簽名都夠晒特別,因為夠晒長呀,佢會簽名不斷打圈圈,相信張簽有幾長,佢個簽名就有幾長!仲有網友話佢個簽名似小食「薯塔」,仲話睇完都覺得肚餓!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!