掃呢頁CODE去手機

2020年6月18日 星期四

【陽光男孩】湯洛雯表弟進軍娛樂圈 李子熙恨見未來表姐夫馬明 #湯洛雯 #馬國明 #馬明

攝影:郭賢興攝錄:林德雄、周樂恒昔日男神湯鎮業與胞兄湯鎮宗,80年代起縱橫中、港電視圈,湯氏出名遺傳基因優良,近年他們的下一代陸續接棒,踏足娛樂圈,個 ...




攝影:郭賢興 攝錄:林德雄、周樂恒


昔日男神湯鎮業與胞兄湯鎮宗,80年代起縱橫中、港電視圈,湯氏出名遺傳基因優良,近年他們的下一代陸續接棒,踏足娛樂圈,個個有樣有學歷非常高質。湯鎮宗女兒湯洛雯2012年參選港姐入行,現已成為大台花旦,近日更與城中筍盤馬國明公開認愛;而湯鎮業與首任妻子姜坤所生的大女愛嘉與一對孖仔君慈與君耀,也隨堂家姐先後入行,孖仔更亦於2017年簽約甄子丹旗下,進軍電影圈。

最近,湯氏家族再有成員投身娛樂圈,湯鎮業的外甥李子熙(Daniel)去年於公開大學修畢動畫及視覺特效學位,畢業後即投身娛圈。現年23歲的Daniel絕對是走陽光男孩路線,皮膚白皙的他總喜歡使出冧爆甜笑絕招,他笑言希望以笑容來取悅大家。對於來自明星世家,覺得全家也有靚樣基因?Daniel笑說:「真係咁啱得咁橋,梗係成家都靚」Daniel毫不介意被指靠家人的名聲入行:「始終佢哋都喺呢行真係成功,我做番自己嘅模特兒工作,唔會特別介意。我入行都可以話係因為佢哋,第一次俾人叫咗去試鏡,好順其自然咁,而家簽埋公司,有job、有廣告繼續做,以前冇諗過呢樣嘢,而家開始接觸,都覺得好神奇,好自然咁發生。」

出身於大家族,Daniel與家人的相處很有愛,談到跟家人的相處點滴,他說:「我由細到大都好驚三舅父湯鎮業,因為佢嘅氣場好強勁,好有威嚴,其實佢係隨和嘅;二舅父湯鎮宗平時都好少嘢講,細個成日會去佢屋企玩;孖仔就由細玩到大,我都成日去佢哋屋企,一齊做gym,一齊嘅時候玩多,唔講工作嘅嘢。其實屋企人知道我入行都冇乜意見,舅父就會叫我睇多啲戲,好似學語言咁,聽得多睇得多先會講到,佢有講過眼神好重要,做戲好睇對眼,舅父會用前輩嘅身份去講畀我知。」至於蜜運中的表姐湯洛雯,Daniel坦言恨見未來表姐夫並說:「好戥佢哋開心,佢哋好登對,希望佢哋開開心心、幸福快樂!早啲拉埋天窗。馬明真人仲未見過呀,都好想快啲見面,我覺得佢係一個好好嘅前輩,好多方面都好值得去學習,如果見到面,都會請教佢,想跟佢學做戲。」其實知道Daniel入行,靚湯不時會關心提點:「表姐會同我分享,就算食飯嘅時候,佢都會問我做模特兒做成點,問我會唔會入TVB同選香港先生,不過要着三角泳褲,我唔夠膽。其實同佢嘅相處,最記得係我細個好百厭,試過跳爛佢張床,細個佢好驚我上佢屋企,不過我哋由細玩到大,而家感情好好,佢好弗呀。」

Daniel在19歲時被星探發掘當上模特兒,今年正式入行,曾經拍過維他奶、滙豐銀行、GU、中銀等廣告,能夠在現時淡靜的市道保持工作量,相當難得。Daniel喜歡看電影,一星期睇足5天,他最喜歡的是吳彥祖,難怪連英文名也相同,他說:「其實自己好鍾意睇戲,有時見到啲男主角好型,會幻想係自己(係男主角)。我鍾意吳彥祖,細細個睇《新警察故事》覺得好型,佢去到40幾歲都係咁,我都會幻想自己去到40歲都好想似佢保持得咁型!而家入咗行好多嘢都未試過,想試多啲唔同嘅嘢。我睇戲好鍾意睇搞笑嘅戲,自己都應該可以搞吓笑。」

自言靠賣笑容的Daniel,被問到會否考慮參加《全民造星》,成為姜濤師弟?Daniel笑說:「應該唔會嘞,啲人太勁,一係唱歌好叻,一係跳舞好勁,自己唔夠佢哋嚟!我強項?笑容OK面皮夠厚,鬧我都OK!」別看Daniel白白淨,原來他近年愛上菲律賓魔扙運動,這是一個考反應的運動:「平時每星期都會玩4、5日,因為菲律賓魔杖係好考反應,又可以練臂力,只要你手上揸住咩嘢武器都可以練到,所以係一個好好嘅運動。以前細個唔係好好動,不過就好百厭。」至於感情生活,他笑言現時沒有女友,21歲仔才嚐到初戀之味,不過維持了一年便因性格不合分手,認為搵女朋友不用太靚,但也要睇得,認真是少男心事。

採訪:羅慧敏

場地提供:My Fitness

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

湯鎮業的外甥李子熙(Daniel)今年正式投身娛圈。


Daniel入行,靚湯不時會關心提點。


出身於大家族,Daniel與家人的相處很有愛。


Daniel在19歲時被星探發掘當上模特兒,今年正式入行。


皮膚白皙的Daniel總喜歡使出冧爆甜笑絕招,他笑言希望以笑容來取悅大家。


Daniel有16份1的千里達血統,自小已似混血兒,很可愛。 (由受訪者提供)


Daniel(中)與湯鎮業一對孖生囝囝由細玩到大,感情要好。(由受訪者提供)



鍾意就快D Share啦!