掃呢頁CODE去手機

2020年6月18日 星期四

【安心陰霾】許志安復工後Sammi首現身:夫妻是但一個出事要共同承擔 #Sammi #安仔 #許志安 #鄭秀文

鄭秀文(Sammi)與許志安31年來的感情經歷多翻波折,曾經歷分手後復合、結婚,去年4月安仔背妻偷食黃心穎,經過1年多的時間,這個「壞咗嘅人」已修理好 ...






鄭秀文(Sammi)與許志安31年來的感情經歷多翻波折,曾經歷分手後復合、結婚,去年4月安仔背妻偷食黃心穎,經過1年多的時間,這個「壞咗嘅人」已修理好,他誠心悔改,周一(15日)出席ViuTV音樂節目,誠懇表示已準備好,正式宣佈重新出發,他提到最愛的家人與Sammi時,一度眼濕濕。

安仔宣佈復出後,Sammi今天首度現身,於北角為新戲《聖荷西謀殺案》宣傳,接受記者訪問,今天下午2時45分左右,Sammi乘坐七人車抵達受訪的酒店,穿上藍色連身褲的她,精神飽滿。被問到老公復出時提到她時眼濕濕,問Sammi是否給予很大支持?她說:「冇刻意嘅,大家都住喺同一間屋,一步步嚟啦,始終出嚟面對群眾、面對呢個世界,自己承擔自己嘅事。幾時出嚟佢都有問我意見,我同佢講自己決定,因為你要自己去面對,當你ready嘅時候就去做,畢竟都年幾嘞,要練好首歌先,呢啲係重要過復出,經歷呢件事後,要面對咁多人唔係容易,要面對好多評語,要唔好介懷,呢一個係好大嘅心理關口,佢跨過呢一步,都戥佢好高興。」Sammi表示有看過安仔訪問的片段,覺得他表現OK,她說:「我叫佢自然同真心,呢年幾有乜嘢感悟要表現出嚟,要畀人明白佢嘅心路歷程,一切發自內心。」

Sammi表示跨過這一步實在不容易,感覺他輕鬆了不少,問到二人感情是否也跨進一步?Sammi說:「唔敢話跨唔跨過,一齊面對,唔係有事就得佢一個面對,夫妻是但一個出事,要一齊嚟承擔,呢個係面對婚姻同關係入面好重要嘅階段。」

言談間Sammi對安仔充滿愛,問到Sammi是如何做到?Sammi坦言感謝信仰的支持,她說:「因為當時有演唱會,幫我好多,之後我就休息整理自己,大家唔需要擔心我,我唔會揼心口,我自己已經有10年信仰,改變咗我嘅人生觀,呢件事令我更加成熟。對於安仔亦都改變咗好多,我係佢嘅身邊人,感受到好強,啲觀眾就要慢慢感受吓佢嘅改變同進步,有時我覺得摜低一鋪都唔係唔好事,我以前都由『臭four』到而家,係一個階段,當然過程係痛苦同慘烈,當回望過去就會覺得好好,因為會變得更好,會覺得值得。」Sammi直言安仔變得更踏實,也認清生命的重要。

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

採訪:羅慧敏 攝影:仇志德


Sammi在安仔復工後首次現身,力撐安仔說夫妻兩人會共同面對。


Sammi說睇到安仔在這一年多的變化,是改變同進步。


安仔去年因偷食黃心穎停工,周一到復工到ViuTV錄影。(資料圖片)


要面對大量傳媒,安仔當日有點緊張,Sammi今日都說不容易。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!