掃呢頁CODE去手機

2020年6月18日 星期四

【情況罕見】杜汶澤自家節目遭YouTube腰斬直播 疑與斬人藍絲自拍裸露相有關 #杜汶澤

(影片截圖)杜汶澤昨晚與盧覓雪和貝依霖主持自家網台《喱騷》節目,內容圍繞「港版N號房」恐怖性侵事件,之不過有網民留言表示在YouTube睇直播時,直播 ...




(影片截圖)


杜汶澤昨晚與盧覓雪和貝依霖主持自家網台《喱騷》節目,內容圍繞「港版N號房」恐怖性侵事件,之不過有網民留言表示在YouTube睇直播時,直播突然被腰斬,結果只得轉到facebook繼續收看。事件惹來不少猜測,有人覺得因為政見問題,亦有人覺得因為內容太露骨,於是被人檢舉。

翻看節目內容,阿澤一開始時說:「我知道今日好多人打電話畀盧覓雪,不過盧覓雪就唔回應得,因為已經進入咗司法程序,我醒起有兩句四字成語,『雖遠必誅』、『後果自負』!」接着阿澤又表示最近有朋友宣佈造人成功,笑稱因為居家抗疫,於是阿澤說:「原來搞嘢都係人類嘅根源,有多人覺得搞嘢係好邪惡,但係問題係人類都係靠搞嘢去繁殖,當然,搞嘢都有分正常同唔正常,我一直好唔明另類搞嘢。」

阿澤提到「港版N號房」事件,看見同事找的資料相,坦言有點不能接受:「我諗呢啲主要係因為壓迫,有少少欺壓成份,多數係自卑,不過呢種應該係好多,就係『露械』狂,向別人暴露自己嘅性器官或者顯示裸照,而獲得快感和性滿足。」阿澤亦表示日前在觀塘因政見問題而與人發生爭執的鄺星宇,被發現在一個男性交友論壇上,用假名徵友,甚至在Twitter的賬戶上,發現上載了自拍照。

阿澤在鏡頭前晒出對方的自拍照,相中人穿上浴袍兼露出半裸身體,阿澤更表示這幾天收到對方的「露械」相:「真係好多人影呢啲相send畀人,真係好X多呢啲人,好X難搞。」接着阿澤亦表示世界上性怪癖的確是千奇百怪,竟然有人喜歡與樹發生性行為,殊不知有網民聲稱YouTube突然腰斬直播片。網民隨即留言喪鬧,有人說:「今集有咩問題?YouTube嗰邊del咗?YouTube唔係又同譚德塞一XX樣吓嘛?」、「不如我哋全部人一齊幫late show channel 去投訴YouTube. 真係激X到我彈起!」

今日阿澤回覆《蘋果》,對於喱騷突然被YouTube腰斬直播片,他說:「聽番同事了解,好似係因為題目講性變態,喺節目期間,我哋又騷咗一張斬人藍絲鄺星宇嘅自拍裸露相,呢張相出現之後就停咗,今次睇到鄺星宇嘅威力,嗰張相真係核突,唔好話YouTube,我自己講講吓都想停咗個節目,以後處理裸照會小心啲,不過今次睇到準則好唔同,YouTube就停咗播,反而FB係繼續播。」與此同時,《蘋果》亦曾向YouTube方面了解,不過仍未獲回覆。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

阿澤估計與節目題材有關。(影片截圖)


昨晚的節目主題。(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)


YouTube仍未上載最新一集《喱騷》。



鍾意就快D Share啦!