掃呢頁CODE去手機

2020年6月11日 星期四

【自認聲線溫柔】梁詠琪日頭唱歌夜晚講故 枕邊人由老公變囡囡 #梁詠琪

(攝影:陳慧安)梁詠琪(Gigi)2011年嫁予西班牙籍丈夫Sergio後,誕下女兒祈淑菲(Sofia)。Gigi主力照顧家庭,也不忘繼續為歌唱事業奮 ...




(攝影:陳慧安)


梁詠琪(Gigi)2011年嫁予西班牙籍丈夫Sergio後,誕下女兒祈淑菲(Sofia)。Gigi主力照顧家庭,也不忘繼續為歌唱事業奮鬥,去年她加盟環球唱片,最近推出了加盟後首張揼本製作新碟《PRELUDIO》,是近年少有的實體唱片製作。日前Gigi接受訪問,她指碟名是西班牙語,意指「序曲 」 ,她說:「起初諗住用英文,最後就不如用西班牙文啦,等我老公開心吓。」

新碟封面以立體剪紙藝術概念印製,Gigi笑言已想到將囡囡的相片貼在上面,自製同框齊齊上封面,問她為何不索性帶同Sofia一同拍攝?Gigi笑說:「遲早都會。」Gigi直言現今賣碟概念比歌曲更重要,她說:「我而家有新角色,囡囡5歲,喺瞓覺前都會講故事,所以我以說書人嘅角色講故事,等大家日頭有歌聽,夜晚就同仔仔女女聽故事。」提到每晚為囡囡講睡前故事的習慣,Gigi說:「佢好鍾意聽,我唔只講,仲要有演技,講恐龍會扮dinosaur,講公主就要扮公主聲,做埋場戲,辛苦過拍戲,要好多take,老公講就會喺床度跳嚟跳去,個女會越嚟越精神,我就會令佢心靈平靜、舒服啲,容易入睡。 」Gigi更笑爆與囡囡、丈夫3人同床,現時的枕邊人是囡囡,她很喜歡說話,又會不斷重覆,Gigi已練成表面留心聽,心卻神遊他方,這就是Gigi跟囡囡的日常相處,相當有趣!

原來Gigi做說書人做上癮,近來有計劃與慈善機構合作,製作「說故事」系列,讓更多人能夠聽自己講故事。Gigi自認聲線溫柔,不過照顧小孩難免有令她動怒的時候,問她會否向Sofia咆哮?她說:「係好兩極嘅,曾經試過咆哮,不過我要養聲,又怕佢會學咗好惡嘅語氣,我都盡量保持溫柔,但要畀佢知有嚴厲嘅時候,做父母立場要好清楚,你唔做就要罰。我哋就冇試過體罰,而家嘅教育唔鼓勵亦唔需要,反而父母一定要有原則,口講有原則但實際係冇就唔得,呢樣係緊要過語氣。 」

而在教育女兒上,Gigi坦言跟丈夫也有共識,但總有意見出現分歧的時候,她說:「我係中國人,個女有少少發燒,我就覺得唔使太緊張,因為個女長大緊,瞓得玩得食得就可以嘞,佢係西方人思想,少少頭暈身㷫就要去見吓醫生,呢方面會有分歧,我會不停說服佢,呢個都係人生經驗,係學習過程嚟。 」

一直有意再生育的Gigi,再被追問此話題,她說:「Sofia見到人哋有BB,就會同我講又想要BB,真係俾佢嚇死!其實我哋試過好認真問佢,要佢點做,佢知道責任重大,就話要諗吓先,真係好笑。順其自然開頭幾年都好心急嘅,希望趁住未減肥就有第二個,不過一路忙住又冇乜聲氣,個女5歲,又諗到要從頭嚟過,唉,都唔知點,而家已經過咗好心急嗰段時間。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳慧安

場地提供:柏寧酒店

髮型:Nick Lam

化妝:Circle Cheung @ndNco

服裝:Lane Crawford

原來Gigi做說書人做上癮,近來有計劃與慈善機構合作


Gigi直言現今賣碟概念比歌曲更重要


而在教育女兒上,Gigi坦言跟丈夫也有共識,但總有地方出現分歧的時候


新碟封面以立體剪紙藝術概念印製


Gigi 每晚為囡囡講睡前故事



鍾意就快D Share啦!