掃呢頁CODE去手機

2020年6月11日 星期四

獲Do姐點燈大合照企隔離   黃庭鋒:好想同佢做節目 #Do姐 #鄭裕玲 #黃庭鋒

大合照時黃庭鋒企正Do姐隔離。
獲Do姐點燈大合照企隔離  黃庭鋒:好想同佢做節目大合照時黃庭鋒企正Do姐隔離。32歲,懂得四種語言嘅黃庭鋒(Telford)深受TVB力捧,除咗同譚 ...




獲Do姐點燈大合照企隔離   黃庭鋒:好想同佢做節目

大合照時黃庭鋒企正Do姐隔離。

32歲,懂得四種語言嘅黃庭鋒(Telford)深受TVB力捧,除咗同譚玉瑛等主持新一輯《香港原味道》外,上周仲拍住女神馮盈盈喺《萬眾同心公益金》度幫手做菜。稍後演出新劇《飛虎之雷霆極戰》。

 

昨日黃庭鋒又有新嘗試,今次應邀參與《Do姐有問題》,跟女子組合Super Girls(SG)成員Jessica(蔡明思)、Aka (趙慧珊)、孔德賢玩遊戲。Do姐向來對「小鮮肉」都心心眼,而大合照中,庭鋒企正Do姐隔離,連好拍檔農夫都彈到最開,對此,庭鋒笑言唔係受寵:「純料工作人員安排企位,其實我唔係第一次同Do姐合作,之前曾經接受過佢主持嘅電台節目訪問,只係今次玩遊戲,Do姐超級公平公正。佢係我其中一個偶像,不論主持及演出都好犀利,相當有感染力,而且仲係與時並進,好努力嘅藝人,值得後輩學習。見到Do姐,我唔會用驚去形容,反而係好想同佢做節目。」

 

年前庭鋒奪得總值過百萬嘅台慶壓軸大獎,問到今次能否爭取到可觀現金獎?他就賣個關子,笑說:「我同孔德賢一組,今次拍攝峰迴路轉,經歷咗高山低谷,雖然之前都有做定功課,尤其重溫Do姐經典劇集,但現場好考眼明手快,辨聲能力,好彩有陸永幫手做邏輯推理,幫到我哋好多,覺得今日好好玩,Do姐同農夫合作無間,令到個氣氛超正,其實贏唔贏到現金獎係其次,我反而好享受過程。」

 

之前庭鋒接受過Do姐主持電台節目《口水多過浪花》訪問。
之前庭鋒接受過Do姐主持電台節目《口水多過浪花》訪問。
黃庭鋒形容新一輯《Do姐有問題》遊戲好刺激同好玩。

黃庭鋒形容新一輯《Do姐有問題》遊戲好刺激同好玩。


庭鋒喺《香港原味道》獲譚玉瑛讚賞。

庭鋒喺《香港原味道》獲譚玉瑛讚賞。
庭鋒喺《香港原味道》中要耕田。

庭鋒喺《香港原味道》中要耕田。


庭鋒曾經好好運奪走台慶過百萬大獎。

庭鋒曾經好好運奪走台慶過百萬大獎。
上周仲拍住女神馮盈盈喺《萬眾同心公益金》度幫手拌勻白飯及泡菜。

上周仲拍住女神馮盈盈喺《萬眾同心公益金》度幫手拌勻白飯及泡菜。

鍾意就快D Share啦!