掃呢頁CODE去手機

2020年6月11日 星期四

【開IG一日吸近九萬Fans】馬國明嚇親小妹妹街坊:我已經叫所有「鬼朋友」留喺屋企 #馬國明

【開IG一日吸近九萬Fans】馬國明嚇親小妹妹街坊:我已經叫所有「鬼朋友」留喺屋企3小時前一直是社交平台「隱形人」的馬國明,日前終於開設IG帳號,即獲 ...




  • 【開IG一日吸近九萬Fans】馬國明嚇親小妹妹街坊:我已經叫所有「鬼朋友」留喺屋企
  • 3小時前




一直是社交平台「隱形人」的馬國明,日前終於開設IG帳號,即獲不少好友及粉絲踩場祝賀,短短一日之間,已有8萬9千人追蹤。馬明「首發」的照鏡相,更收到逾5萬個Like,熱鬧情況猶如新舖開張。

「新地盤」開張,馬明當然十分著緊,勤力更新,今日他再發文,指日前在屋企樓下,遇見一位小妹妹,點知對方一見到馬明,即時大叫兼亂跳,場面尷尬。兩日後,馬明就收到這位小妹妹的親筆信,內容是「Dear小馬,I’m sorry that I screamed at you, because I am scared because you have ghost friends and 2 red coins. Please kindly reply here or behind」。

原來馬明在《降魔的2.0》中的角色「小馬」,因為經常有鬼「旁身」,結果不自覺「嚇親小朋友」,收到這封「影迷信」的馬明,雖然覺得無奈又搞笑,但都有安慰番小妹妹,「請你放心……我已經叫我所有『鬼』朋友留返喺屋企……佢哋唔敢去嚇你喇……唔使驚」。

這宗爆笑的「影迷奇遇記」,令不少同劇演員齊齊現身,在劇中變成怨靈的劉佩玥問:「佢見到我會點?」,而胡鴻鈞仲話要「搵日探吓佢」,唔好嚇親小妹妹喎!



馬國明在《降魔的2.0》飾演小馬一角,想不到竟因此嚇親街坊。

事後小妹妹寫親筆信解釋原因。

馬國明日前開設ig帳戶,一日已有逾8萬8千人追蹤。

首發相片更獲逾5萬個讚好。



----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!