掃呢頁CODE去手機

2020年6月4日 星期四

黃宗澤:傳暗溝余香凝!黃宗澤衰咗即玩杯葛? #余香凝 #黃宗澤

黃宗澤自與杏兒分手後,感情生活多姿多彩。藝人黃宗澤(Bosco)自2012年與胡杏兒分手後,一直未有再公開承認有女友,就算三年前被指因拍劇跟細十二年的 ...




黃宗澤自與杏兒分手後,感情生活多姿多彩。


藝人黃宗澤(Bosco)自2012年與胡杏兒分手後,一直未有再公開承認有女友,就算三年前被指因拍劇跟細十二年的陳嘉桓(Rose)撻着,女方更被拍得出入Bosco屋企,但兩人都只以兄弟相稱,否認戀情。不過,否認還否認,女方不時到男友所開的蠔吧食飯,十足十老闆娘一樣!


不過有指Bosco愛玩的性格,沒有因為任何人而改變,有指他拍攝《飛虎之雷霆極戰》時,看中余香凝並不時獻殷勤,並主動約會她,但余香凝沒有睬Bosco之餘,仲向陳嘉桓「告密」,令陳嘉桓與Bosco嘈交!自此之後,男方一見到余香凝即當透明兼面左左,並自行「封殺」對方,講明不會跟對方一齊做訪問,以及以後不想再跟余香凝合作,相當認真!


對於被指與余香凝交惡,黃宗澤回覆:「無聊!我同余香凝都無面左左,開工嘅時候一班人都有講有笑,但私底下就無聯絡過。」


余香凝則表示:「大部分劇集、電影出街,唔係傳不和就傳緋聞,我可以講係完全無咁嘅事,唔係事實,不過我同Bosco劇中對手戲其實唔多,私底下亦都冇聯絡,所以更加唔明白點解會傳成咁。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!