掃呢頁CODE去手機

2020年7月3日 星期五

【終獲保釋】富商劉公子羈留病房留醫 今午出院︰永世難忘嘅7.1 #劉公子 #劉定成

富商「劉公子」劉定成7.1下午現身銅鑼灣時,被警方突擊拘捕,同場還有擺街站的人民力量立法會議員陳志全(慢必)及人民力量副主席譚得志(快必)等人。劉公子 ...






富商「劉公子」劉定成7.1下午現身銅鑼灣時,被警方突擊拘捕,同場還有擺街站的人民力量立法會議員陳志全(慢必)及人民力量副主席譚得志(快必)等人。

劉公子在北角警署扣查期間,昨日凌晨感到心痛不適,被送往東區醫院羈留病房接受治療,劉公子昨晚獲警方通知可用500元保釋,須於7月16日返回北角警署報到。劉公子今午12時經醫生批准下,由助手接出院返家。

《蘋果》今日聯絡劉公子,他講述當日被捕情況:「7.1嗰日我睇到林卓廷呼籲喺銅鑼灣百德新街擺街站賣獎券,我去影相啫,點知警方突然兩邊包抄拉起封鎖線,巿民無路可逃,有人走入七仔,有人走入實惠,警方追入去捉人,附近服裝店同電器店又落閘,我就係咁被拉咗去,警方冇搜我袋就話告我非法集結。」

劉公子記得當日下午2時許就被送到北角警署,他與其他被捕巿民在等候落口供,他稱大約晚上9時許,已完成落口供和打手指模程序,但都不准離開。每次問警方可唔可以打電話給親人,一直拖延叫他等,之後他又白等幾小時。劉公子說:「警方一直和你拖,我肚餓又冇嘢食,即使助手查到我喺北角警署,佢話唔係直系親屬或遺產繼承人就唔准送食物入去,大約凌晨12點我話唔舒服,我要食血壓藥,又唔准食,佢哋就安排我坐白車去東區醫院。一直求助無援,似等死。」昨早5時許助手才知劉公子入院,他護主心切就買早餐送醫院,劉公子留院一日,昨晚警方到醫院為他辦保釋手續。

劉公子人雖然獲准保釋,但拘捕時穿衣服鞋襪全部要留下,甚至手機至今都扣查。他續說:「警方要我換佢啲衫褲同拖鞋,我肉在砧板上,一定要換,受苦嘅係自己,否則唔准走。手機冇得拎走,淨係畀番機套我,而家我冇手機用。」劉公子形容這個經歷:「永世難忘嘅7.1。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



富商劉定成表示今年的7.1永世難忘。(資料圖片)


7.1當天劉公子在銅鑼灣與立法會議員陳志全(左)一同被捕。(facebook截圖)


劉公子當日被警方拘捕。(網上圖片)



鍾意就快D Share啦!