掃呢頁CODE去手機

2020年7月10日 星期五

【武漢肺炎】82歲「御用工人」梁愛獨居水泉澳邨 着齊全副武裝先敢出街 #新型肺炎 #武漢肺炎

(蘋果日報/資料圖片)武漢肺炎疫情再度大爆發,本港今日新增38宗確診個案,包括11名沙田水泉澳邨明泉樓居民。現年82歲、被喻為大台「御用工人」的前輩演 ...




(蘋果日報/資料圖片)


武漢肺炎疫情再度大爆發,本港今日新增38宗確診個案,包括11名沙田水泉澳邨明泉樓居民。現年82歲、被喻為大台「御用工人」的前輩演員梁愛(愛姐)亦獨居水泉澳邨,《蘋果》記者今日致電聯絡時,她表示居住大廈跟出事大樓有一段距離。愛姐說:「我知道呢頭疫情爆發,我住嗰座同明泉樓都隔成條街,不過我出入都會好小心,全副武裝,戴晒口罩又戴埋手套先至落街。」愛姐表示平日朝早起身會到樓下做45分鐘運動,做完後買餸回家,但現時屋邨疫情緊張,她也會盡量減少外出。

2017年愛姐不慎在街上仆倒受傷,要留院數個月,康復後體重跌至73磅。雖然自此愛姐出入也份外小心,但沒料到早前她不慎再次跌倒受傷,現時仍接受治療。愛姐說:「我今次唔係喺街,喺屋企,我唔係唔小心。得70幾磅太輕,我起身嗰陣對腳突然發軟蹄,成個人跌低咗,撞到右邊個膊頭,睇咗幾次跌打之後好咗好多,不過我想再好啲,所以咪繼續睇醫生囉。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

梁愛是大台御用工人,如《他來自江湖中》中跟周星馳有不少對手戲。(電視截圖)


現年82歲的梁愛,早前不慎在家中跌倒受傷,現已無大礙。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!