網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月14日 星期二

【有片|開Live嗌交】慶生變互片 裕美爆粗鬧林作唔著緊:我真係X緊佢 #慶生 #林作 #裕美

句句有骨林作與裕美這一對,你以為是男尊女卑嗎?錯喇!日前他為裕美慶生,可是卻遲收工,令裕美大為不滿,吃飯期間開Live唔妥到出面,句句有骨互片。裕美更 ...






句句有骨

林作與裕美這一對,你以為是男尊女卑嗎?錯喇!日前他為裕美慶生,可是卻遲收工,令裕美大為不滿,吃飯期間開Live唔妥到出面,句句有骨互片。裕美更話:「我真係X緊佢,我平時同佢嗌交都係咁樣!」

無論你係牛津畢業,定係會考零分,在愛情世界其實都唔係最重要,誰愛誰多一點,就吃定對方了。

裕美曾說,林作愛她比她愛林作多一點;又謂林作待她如公主。此言非虛,但又啱唔晒囉!起碼在裕美公主眼中,日前林作為她慶生就唔合格

「即係最大唔係我」

上週六(11日)是裕美32歲生日,早已在同居愛巢切蛋糕,林作連咀她7啖,不知幾Sweet。

正日更相約撐枱腳慶祝,但渴望在保險界闖出一番事業的林作,當天留在公司埋頭工作,入夜才收工。裕美認為他冷待她的生日,原本在IG開Live晒恩愛,讓Fans隔空參與她的生日飯,最終卻一言不合,你一言我一語,「火花」四濺。

趕收工為女友慶生,但裕美卻報以「黑面」,林作忍不住在鏡頭前話:「請個秘書返嚟,(將來)安排好時間。」

裕美不滿回應:「佢(秘書)話點你就點,即係唔係我話點就點?」

「你係咪幫我manage diary(管理日程)先?你係負責嘅話,我冇問題。」林作說。

「即係最大唔係我」裕美不悅。

「我最憎人冇口齒」

之後林作轉話題:「點解生日流流都要苦口苦面?」

裕美即被他辣㷫:「呢條茂利,你自己講,你覺得生日唔係乜嘢一回事,所以就可以輕視其他人嘅生日,係咁嘅意思?我問你點解咁遲?你就答我生日之嘛,我從來都唔覺得生日係乜嘢一回事,冇嘢」

有網民質疑他們在「扮嗌交」,裕美反擊說:「你覺得我係做緊戲?我真係X緊佢喎,我平時同佢嗌交都係咁樣,如果你覺得我係做戲,我諗你誤會咗少少,我平時就係咁樣。佢幾衰呀,我最憎啲人冇口齒,仲要勁多解釋。仲有呀,冇人話過我戲屎。」

「做咩事X我老竇」

期間有網民無端留言「問候」裕美老竇,裕美即說:「上面嗰條茂利係邊個?做咩事X我老竇?你講緊邊個?你提我老竇做咩?你係咪幫手搵我老竇出嚟?你好想搵我老竇?呢位先生係咪除咗『你老竇』三個字之外,其他字都唔識寫呢?」

有網民留言安慰她,裕美說:「我都想開心啲,依家見到七月十一日(生日),我都有少少恐懼同埋傷心。」

「你幾時有放注意力喺我身上」

裕美掛住回覆網民,林作爭取她注意說:「你先將注意力放喺我身上。」

裕美聞言更不滿:「你幾時有放(注意力)喺我身上?你睇吓你,又唔顧其他人感受。」

林作打圓場,安撫她說:「請你飲咖啡!」

裕美推開他手上的咖啡,嫌棄地說:「好熱呀,你摸吓,你想乘機淥熟我個嘴?唔使呀,我餵你先啦,好唔好呀?我幫你啦?」

林拒絕她說:「自己嚟好啲,我手夠長。」

「你手長?」裕美明寸他。

雖然生日飯有點掃興,但嗌完交,轉個頭又沒事了。

其實林作真係好冧裕美,除了寫千字文護花,就算林母對裕美有保留,落閘拒絕讓她入門,但林作對這段情堅決不移,更懶理母親跟裕美同一座大廈出入的「風險」,已讓裕美進駐他的麥當勞道3,400呎豪宅。

面對咁多壓力仍打得火熱,耍下花槍,碎料

嗌完交,轉個頭回到林作家切蛋糕,他狂咀裕美補償。

至今林母仍不接受裕美,林作始終有壓力。

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!